Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door senna-husky
#893740
ik heb een zakje zalm snacks lakse kronch  :-[  ja ik weet dat het niet vers en of rauw is maar het leek mijn wel goed spul en het ruikt nog naar zalm ook  :D wat vinde jullie van deze zalmsnack
Door Annick
#893744
Ik geef het ook aan mijn hussen vind het goed voor een snackje tussendoor  :)



Groetjes Annick
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#893750
hier ook eens gekocht, maar ze hebben met z'n drieen niet eens zo'n zakje op :-\
Vonden het niet echt lekker en met trainen deden ze het meer voor 't braaf als voor de zalmsnoepjes
ellen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#893758
[quote="senna-husky"]
ik heb een zakje zalm snacks lakse kronch  :-[  ja ik weet dat het niet vers en of rauw is maar het leek mijn wel goed spul en het ruikt nog naar zalm ook  :D wat vinde jullie van deze zalmsnack
[/quote]

Het is gedroogt.

Ik gebruik ze met de training. Ze doen er hier (buiten het apporteren om) een moord voor.
Door senna-husky
#893778
senna vindt het ook super  :D ik wist niet dat het gedroogd was .dus toch een lekkere gezonde snack  :) even wat anders nu ze heeft vandaag wat 1 dags kuikens op ,maar wat wat ligt ze nu te stinken zeg  >:( die dame ligt hier de ene na de andere scheet te laten >:( dat is trouwens iedere keer als ze dat op heeft
Door roefus
#893798
Ik heb ze ook ooit gehad (gekregen).
En terwijl mijn honden geen echte viseters zijn, vonden ze deze snacks heerlijk  :D
Door K@rin
#893799
de Pyrs en Sheddie vinden het ook heerlijk !
Het zijn de enige soort koekjes, die ze hier krijgen.
Door Brecht
#901587
ik heb gisteren weer een zak van 800 gram gehaald! gebruik ze hier ook om mee te trainen...
Door hondpoesrhodesian
#908310
....een geweldig product dat ik, toen ik nog mijn honden showde altijd bij mij had, er zijn 2 versies, een met veel zalm-toevoeging(kruimelt meer) en 1 die uit 50% zalm bestaat(vaster, beter te verdelen), ook ideaal om mee te trainen, zelfs mijn katten beginnen eraan te knabbelen.....
groetjes,

hondpoesrhodesian.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#908313
[quote="senna-husky"]
en deze zalmsnack mag ik toch ook wel tellen als vis krijg er anders geen vis meer in :(
[/quote]

Ik vind het geen vervanging voor verse vis.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door