Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MDO
#891914
Hallo allemaal,

Wij krijgen deze zomer een 2e hond erbij en deze gaat zsm op versvlees. Door de ervaringen met onze eerste Golden met zijn alvleesklierproblemen willen we het zekere voor het onzekere nemen en de 2e gelijk op versvlees overzetten.

Nu is mijn vraag bij welke leeftijd kun je dit het beste doen en hoe ga je over van de brokken van de fokker naar het versvlees?

En zit er dan nog verschil is de puppyversies van Duck of CB?

Bedankt weer ;D
Door Sennaruby
#891977
Hé die Mike,

Ik zou gewoon lekker direct beginnen met KVV. Meestal is de overschakeling geen enkel probleem. Sommige fokkers spenen de pups af op vers en dan heb je helemaal geen problemen  ;) De pupversie is wat fijner gemalen en is met name voor jonge pups geschikt om ze op af te spenen. Voor een golden van een week of 8 is dat echt niet nodig.

Groetjes,

Fieke
Door laura86
#892535
Je kunt je pup inderdaad gewoon gelijk overzetten. Ik heb mijn pup van de ene op de andere dag overgezet op barf, dat ging prima.
Kvv moet dan dus zeker geen probleem zijn. Doe brokken die je meekrijgt kan je dus lekker gelijk wegdoen  ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door