Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#893152
Balou is al de hele dag over aan het geven. Vanochtend kwam ik beneden, de hele huiskamer lag vol. Restjes bot en groenten, maar ja, dat kan van allebei zijn natuurlijk.

Nu ben ik er dus achter dat het Balou is. Hij heeft vanmorgen gewoon gegeten, maar daarvan zijn de restjes er nu dus ook uitgekomen. Hij is duidelijk niet lekker en spuugt nu alleen nog maar schuim/gal.
Koorts heeft hij niet.

In overleg met Tannetje krijgt hij dus niets meer te eten vandaag, alleen wat Kindigest tabletten en water. Blijkbaar heerst er weer een virusje.

Kijken of het daarmee wat beter gaat.
Door tt-tjes
#893259
Cathelijn schreef: Van mij ook een knuffel voor Balou, hopelijk knapt hij snel weer op  :-*
Hoe meer knuffels hoe liever, vindt ie wel lekker
Door tt-tjes
#893265
Het stomme is dat ik gisteren tijdens het wandelen nog liep te denken, zou hij dit jaar ook weer ziek worden? De afgelopen 2 jaar is hij er elke keer bij geweest met een virusje in januari, en nu dus weer.
Door tt-tjes
#893637
Yep, de knuffels hebben hun werk gedaan ;). Hij is weer een stuk fitter dan gisteren en zijn eten is tot nu toe ook binnen gebleven.
Door tt-tjes
#894811
Hij is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Was zondag nog wat kwakkelig maar eten bleef er gelukkig wel in.
Nu gaat het weer goed met mij FrouFrou.
Door *Natasja*
#894812
tt-tjes schreef: Hij is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Was zondag nog wat kwakkelig maar eten bleef er gelukkig wel in.
Nu gaat het weer goed met mij FrouFrou.
Mooi zo!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door