Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door saskia34
#892372
Ik kwam vanochtend beneden en kaya had een hele opgezwollen kop.
Ze was vannacht al vervelend, had haar al een paar keer naar buiten gedaan maar denk dat ze dus last had van haar kop.
BEn al bij de da geweest en die denkt dat ze een plant oid heeft gegeten.
Het is iin ieder geval een allergische reactie.
Ze heeft zowel vannacht als vanochtend gespuugd, heel mijn auto ligt dus onder.

SAskia
Door Jolly
#892401
jeetje zeg, is het haar hele kop? of maar een deel?

op een ander forum had een hondje ook ineens een dikke kop binnen een kwartier en de Da daar dacht toch aan het gestoken zijn door een beestje.

Arm ding, geef der maar een knuffel.
Door saskia34
#892402
haar lippen en neus brug, en ze heeft kleine oogjes.

Dus het is wel behoorlijk opgezet.Voel mij er ook echt beroerd bij, maar ja kan er nu niks meer aan doen.

doeii
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#892502
Ach gossie, arme meid.  :-\
Logisch dat je geschrokken bent hoor, ik voel me ook altijd zeer ellendig als mijn beessies wat hebben.
Hopelijk knapt ze snel weer op.
Dikke knuffel voor jullie. :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#892566
Jolly schreef: jeetje zeg, is het haar hele kop? of maar een deel?

op een ander forum had een hondje ook ineens een dikke kop binnen een kwartier en de Da daar dacht toch aan het gestoken zijn door een beestje.

Arm ding, geef der maar een knuffel.
dat was bij Da Vince, heel rot gezicht en de DA dacht iid aan gestoken te zijn of een allergische reactie op planten.
Hij heeft dat een paar keer achter elkaar gehad, de eerste keer bij de da kreeg hij een prikje en de zwelling was in notime weg (het spugen ook) dan kwam wss door een plant of gebeten door een insect. De keren daarna dat hij het heeft gehad heeft hij er niet bij gespuugd. Ik heb bij de homeopaath druppels gehaald en dan moet ik dan als hij het weer krijgt geven of in het voorjaar beginnen om weerstand op te bouwen.
ellen
Door Jolly
#892621
vanaalst schreef: dat was bij Da Vince, heel rot gezicht en de DA dacht iid aan gestoken te zijn of een allergische reactie op planten.
Hij heeft dat een paar keer achter elkaar gehad, de eerste keer bij de da kreeg hij een prikje en de zwelling was in notime weg (het spugen ook) dan kwam wss door een plant of gebeten door een insect. De keren daarna dat hij het heeft gehad heeft hij er niet bij gespuugd. Ik heb bij de homeopaath druppels gehaald en dan moet ik dan als hij het weer krijgt geven of in het voorjaar beginnen om weerstand op te bouwen.
ellen
hihi ja ook bij jou hond, maar ook bij een labje op een labforum.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door