Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door madelonverschoor
#889920
Hallo allemaal,

Ik heb gereageerd i.v.m. tandvleesontsteking en heb al verschillende reacties van mensen die zouden willen bestellen, aangezien het middel in Nederland niet te koop is.

Ik heb het volgende voorstel, zouden diegenen die zouden willen bestellen mij dit z.s.m. willen laten weten, zodat ik kan bestellen en uit zou kunnen zoeken of er een korting bedongen zou kunnen worden

Het aantal potjes wat je nodig hebt is afhankelijk van het gewicht; hierbij de tabel:

- kat 1 pot voor 8  maanden
- hond tot 10 kg 1 pot voor 8 maanden
- van 10 tot 25 kg 1 pot voor 4 maanden
- vanaf 25 kg 1 pot voor 2 maanden

Het middel gaat gewoon door het eten heen en geloof me het is een wondermiddel, Raya had veel tandsteen en erg ontstoken tandvlees nu na 2 maanden geen tandsteen meer en ook geen ontsteking :)

Ik weet uit mijn hoofd niet meer wat een pot kost, maar het ligt rond de 20€. De dierenarts is er vandaag en morgen niet, maar ik zal maandag bellen en dan horen jullie de prijs wel.

Als jullie zouden willen bestellen stuur me dan een email dat maakt de administratie wat makkelijker.

Dit is niet commercieel ik ben geen verkoper en verdien er niets aan, ik wil gewoon onze viervoeters helpen
Laatst gewijzigd door madelonverschoor op za 05 jan 2008, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#890562
ik heb het ook besteld, ben heel erg benieuwd of het wat doet. Rakker heeft bij een aantal tanden precies aan de rand van het tandvlees iets aanslag zitten.

En Madelon, super bedankt voor het regelen :-*
#890865
Lieve mensen,

Ik heb vandaag de DA aan de lijn gehad; een pot prozym kost €23,15 de kosten voor het verzenden, moet ik morgen nog navragen, maar zal niet meer zijn dan 5€, morgen zal ik even navragen hoeveel het exa Als jullie het hier mee eens zijn laat het me dan nog even weten met de hoeveelheid erbij
#890867
Jeetje sorry het bericht vloog er ineens doorheen, maar afijn morgen kan ik julie de exacte verzendkosten doorgeven, zal dan met iedereen even persoonlijk contact opnemen of jullie ermee accoord gaan. Ben blij dat ik jullie en jullie viervoeters kan helpen!!!! Heb in ieder geval al de nodige potten besteld en kan ze deze week nog gaan halen.

Groetjes Madelon
Gebruikersavatar
Door Loti
#891654
madelonverschoor schreef: Jeetje sorry het bericht vloog er ineens doorheen, maar afijn morgen kan ik julie de exacte verzendkosten doorgeven, zal dan met iedereen even persoonlijk contact opnemen of jullie ermee accoord gaan. Ben blij dat ik jullie en jullie viervoeters kan helpen!!!! Heb in ieder geval al de nodige potten besteld en kan ze deze week nog gaan halen.

Groetjes Madelon
Ik hoor graag van :)
#893041
Lieve allemaal,

De kosten voor het versturen van 1 pot is €2,05
voor 2 of 3 potten €6,90

Maandag kan ik het ophalen, bestelling komt later binnen.

Ik zal vanavond voor ieder van jullie apart uitrekenen op hoeveel het komt en stuur jullie dan een email mat daarin mijn rekening nummer.

Ik hoop dat het jullie net zo goed zal bevallen als mij!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door