Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door De Geijsjes
#886894
De honden staan nu 2 maanden op KVV en af en toe proberen we wat ernaast zoals een kippennekje enzo.

Nu waren we in Frankrijk afgelopen week dus nu was vis aan de beurt. Forel gekocht (was zag ik later al schoongemaakt dus ingewanden eruit en geen graat meer). Max keek eerst van wat heb je nou weer in mijn bak gedaan en daarna ging hij direct voor de kop van de forel. Paar keer kraken en weg, evenals de rest van de vis. Ook de kippenvleugels verderop in de week waren geen probleem. Leuk hoor om ze zo te zien genieten van het eten. Moet dan toch maar snel eens even het `echte` werk in gaan slaan zodat Max in ieder geval geheel over kan op BARF.
Door Greece
#887163
Ja, leuk is dat om ze zo lekker te zien eten. Whitney vind werkelijk alles lekker.  :P Maakt niet uit wat het is.
Na 2 mnd. KVV barf ik nu parttime. Dat wil zeggen 's-morgens KVV en 's-avonds helemaal vers. Kan het echt aanraden al is het maar dat de honden er zo van smullen.
Door Red_Hunter
#891177
Hier voor het eerst hele sardienen. Eerst ook kijken, maar binnen no-time werd het opgegeten.
Flynn ging eerst voor de eendennekken en daarna de vis, ik moest ze eerst even uit mijn hand geven, maar daarna at hij ze toch op.
Ireen ging gelijk voor de vis en hoefde niet eens na te denken.

Groetjes Trudie
Door tiny
#892973
Wat vis betreft hebben we hier geen honden maar "zee"honden. Ze vinden het heerlijk. Een halve zalmkop of een deel van de rug, panharing, sardienes, forel alles gaat erin. Alleen Tessa reageert niet zo goed op makreel, daar wordt ze misselijk van en Rosco vind makreel absoluut niet lekker (sardienes ook niet).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door