Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door tessa
#845937
Weet iemand een dierenarts in de omgeving van het Westland/ Den Haag die nobivac ent?Ik moet Pippi laten enten in verband met de wisselwerk workshop maar mijn dierenarts ent vanguard en die wil ik niet :-X
Laatst gewijzigd door tessa op di 06 nov 2007, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#845954
Ik zou gewoon even een rondje dierenartsen bellen. Of Intervet even mailen met de vraag of zij iemand in jouw buurt weten...
Door geer
#845956
Ik gok trouwens dat DAP Breuk en van Doorne en DK Statenlaan trouwens met Nobivac enten...
Door margreet
#853716
Toch blijft het lachen,ik heb nu drie artsen gebeld met de vraag of ze Nobivac enten en dan voor drie jaar.
Krijg steevast de opmerking dat je voor nederland geen rabies nodig hebt.
Nee zeg ik,ik bedoel de cocktail.
Nou mevrouw die bestaat niet voor drie jaar hoor.
Ik word hier zo moe van hè :-\
Afijn ik heb er nu één daar kan ik wel terecht voor een gezondheidsverklaring en dat voor maar 40 euro >:(
Door K&D
#853721
Pfff, ik zou er ook doodmoe van worden.
Zijn er niet meer DA's in de buurt dan? Ik zou gewoon net zolang zoeken tot ik het voor elkaar had.
Bij ons zit er trouwens ook maar eentje hoor, en een andere besteld het weer bij die ene  ::).
Door star
#865882
mijn dierenarts heeft zelfs gevraagt waarom ik mijn fretten ieder jaar wil laten enten want om het jaar is ook goed hoor (toen had ik mijn hond nog niet) nu heb ik dus afgesproken dat ik alleen de fretten die mee gaan naar beurzen en keuringen ieder jaar laat enten (verplicht) en de rest om het jaar.
Door mcSnurk
#889893
margreet schreef: Toch blijft het lachen,ik heb nu drie artsen gebeld met de vraag of ze Nobivac enten en dan voor drie jaar.
Krijg steevast de opmerking dat je voor nederland geen rabies nodig hebt.
Nee zeg ik,ik bedoel de cocktail.
Nou mevrouw die bestaat niet voor drie jaar hoor.
Ik word hier zo moe van hè :-\
Afijn ik heb er nu één daar kan ik wel terecht voor een gezondheidsverklaring en dat voor maar 40 euro >:(
Waarom moet je zoveel betalen voor een gezondheidsverklaring? Onze dierenarts zei toen we er een nodig hadden, ik ken de hond, heb hem pas nog gezien, heeft de gezondheidsverklaring gewoon in het hondenpaspoort geschreven
Door evenstar
#890004
Ik ben nieuwsgierig of tessa nog een DA heeft gevonden die Nobivac voor 3 jaar ent want een van mijn honden moet ook weer en mijn DA om de hoek zag waterbranden doen ik het hem vroeg voor 2 weken terug.  :-\ :-\ :-\
Door tessa
#890007
Ik ben bij Breuk en van Doorne geweest in Den-Haag, deze enten wel nobivac maar hij wilde geen drie jaar termijn in het boekje zetten ondanks aandringen van mijn kant....
Door daanentous
#890013
Dan had ie dus van mij mooi de boom in gemogen met zijn enting. Pure oplichterij noem ik dat >:( Zou er ook zeker melding van maken bij Intervet.
Gebruikersavatar
Door pike
#890031
tessa schreef: Ik ben bij Breuk en van Doorne geweest in Den-Haag, deze enten wel nobivac maar hij wilde geen drie jaar termijn in het boekje zetten ondanks aandringen van mijn kant....
Dat deed die van mij dus ook; eerst zeggen dat ze tegenwoordig nobivac enten omdat die drie jaar geldig is, dat ze voorstander zijn van zo min mogelijk troep in een dier spuiten, en vervolgens 1 jaar geldig in het boekje zetten. Daar zien ze mij dus niet meer terug ik voelde me compleet belazerd.
Door oebaya
#890142
De hele cocktail is ook niet voor drie jaar geldig. Wel de onderdelen Hondenziekte en Parvo. Helaas is dit niet voor de losse entstoffen voor deze ziektes. Je kan je dierenarts dus vragen om in elk geval Hondenziekte en Parvo voor 3 jaar aan te tekenen in je paspoort.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door