Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ekeim
#889372
Hoi ik ben Mieke en heb 3 tot 4 keer per jaar het hond{je} van mijn broer en schoonzus en het is een chihuahua en zeer klein weegt maar 1200 gram ben naar de dierenarts geweest ivm dat hij niet aankomt en heeeel goed eet en hij dacht aan de schildklier de dokter heeft bloed afgenomen daaruit blijkt dat hij het niet aan de schildklier heeft en het toch de gevreesde demodex schurft is :'( :dog: hij heeft pilletjes en een soort olie voor door het voer nu is er wel een middel om het te bestrijden maar dat mag niet toegepast worden op CHIHUAHU'S het vergiftigd namelijk het dier en hij is te iel om nog maar een ietsie pietsie te gebruiken of te verdunnen hij kan er overheen groeien zegt mijn arts maar ik wil zo graag dat ik er iets aan kan doen zijn er suggesties, ook heb ik van iemand vernomen dat de olie die van een NEEMBOOM word gemaakt ik dacht uit india dat schijnt een boom te zijn waar geen ongedierte in voorkomt zelfs als er een sprinkhanenplaag is geweest en alles kaal is blijft die boom onaangetast nu is mijn vraag of IEMAND iets weet wat ik nog kan doen om het te bestrijden of te verminderen of wat dan ook  :please:help help help groetjes Mieke
Laatst gewijzigd door ekeim op ma 07 jan 2008, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door audier
#889380
Mag hij ook geen stronghold dan.......onze hond heeft het als pup ook gehad kreeg naast dat gif ook stronghold...dit is namelijk ook tegen mijten....en er schijnt ook een soort olie te zijn wat je op de hond smeert en dat blijkt ook niet giftig te zijn...

Groetjes, Karin
Laatst gewijzigd door audier op vr 04 jan 2008, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door