Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hanna
#889343
Deze vraag komt van een ander forum. Zouden jullie haar kunnen helpen? Ik geef haar wel de link, kan ze meelezen.
Zoals jullie weten, ben ik enkele weken pas begonnen met - kant en klaar - versvoer ('s avonds) afgewisseld met kippen-, kuiken- en konijnenbouten en dan 's morgens brok. Gisteren hebben ze een runderschenkel gekregen.

Nu krijgt Booby leverproblemen. Ik geloof zelf niet wat ik nu schrijf, maar heeft dat te maken met vers voer???? Ik zou daar zelf met mijn verstand niet bij kunnen, hoor, maar hopelijk begrijpen jullie toch mijn lichte twijfel, omdat ik altijd al óf brok óf blik óf dinner heb gegeven en dus tot voor kort nooit vers.

Mijn tweede vraag... Ik heb via de DA speciaal voer besteld, omdat je bij leverproblemen dus met vanalles rekening moet houden. En nou vind ik dat zooooo sneu voor Booby, want die was helemaal GEK van dat verse.... Kan je ook vers blijven voeren of is dat voor mij als beginner te lastig?

Barfplaats wordt gesponsord door