Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door audier
#888811
Help deze beginner eens aub..

Ik kan 10 kilo kippennekken kopen voor 5 euro.....

Is dit duur of is dit normaal...geen idee hoeveel ze er namelijk in 1 keer eten..

Groetjes, Karin
Gebruikersavatar
Door Angelique
#888813
audier schreef: Help deze beginner eens aub..

Ik kan 10 kilo kippennekken kopen voor 5 euro.....

Is dit duur of is dit normaal...geen idee hoeveel ze er namelijk in 1 keer eten..

Groetjes, Karin
Dat is redelijk goedkoop. En het is een flinke berg nekken ;D Tja, hoeveel jouw honden er in één keer opeten weet ik ook niet. Je zou dan even een nek op de weegschaal kunnen gooien en dan bekijken hoeveel in gewicht je wlde geven en hoeveel nekken daar dus ingaan en ze dan zo verpakken.
Door audier
#888815
Angelique schreef: Dat is redelijk goedkoop. En het is een flinke berg nekken ;D Tja, hoeveel jouw honden er in één keer opeten weet ik ook niet. Je zou dan even een nek op de weegschaal kunnen gooien en dan bekijken hoeveel in gewicht je wlde geven en hoeveel nekken daar dus ingaan en ze dan zo verpakken.
Ik weet ook niet hoeveel ze eten....ze gaan nu pas beginnen dus ik verwacht niet dat ze er gelijk veel eten...maar ik dacht ik ga vast op zoek naar beginners  artikelen  :) zijn 4 honden 54,35,21 en 13 kilo...de laatste 2 zijn pups
Door W&dy
#888824
audier schreef: Help deze beginner eens aub..

Ik kan 10 kilo kippennekken kopen voor 5 euro.....

Is dit duur of is dit normaal...geen idee hoeveel ze er namelijk in 1 keer eten..

Groetjes, Karin
nee, is niet duur
hier is het 10 kilo voor 3,50

ja, moet je ff afmeten en wegen
Door laura86
#888908
Dat zijn nog eens leuke prijzen. Ik betaal ook 1,30 per kilo (ik heb ze bij herby besteld). Dat scheelt dus nogal!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#888939
Ik vind het goedkoop.

Ik betaal per 5 kilo 5 euro.

Ik zou graag zulke adresjes willen weten ,maar ook verstandig als je zoiets voor je houdt,tenzij het een adres is waar altijd genoeg is.
Door dorinekok
#888984
even vervelend doen hoor: ik betaal niks voor elke week 2 kilo... ;)
Door De Geijsjes
#888999
marga1953 schreef: Ik vind het goedkoop.

Ik betaal per 5 kilo 5 euro.

Ik zou graag zulke adresjes willen weten ,maar ook verstandig als je zoiets voor je houdt,tenzij het een adres is waar altijd genoeg is.



In Zevenhuizen bij Clazing Export is het 0,50 per kilo.  :) Is adres uit de lijst! Is ook niet erg ver van zoetermeer vandaan, zo aan te rijden! ;)
Door W&dy
#889002
ja, ik heb de kippenslacht om de hoek bij wijze van
5 min met de auto dus dat scheelt haal ze dus rechtstreeks
Door roefus
#889076
Och, als ik hier kippennekken moet kopen, dan betaal ik er doodgewoon 2 euro voor.
HIER op de markt  :)
Als ik geluk heb 1,75.
Dus ik koop ze nooit.
Zou ze dan bij Herby kunnen bestellen, als dat nodig zou zijn (voor 'n jonge hond ofzo, of voor 'n beginnende barfer).

Maar ik bedank ervoor om 2 euri voor nekkies neer te leggen,  als je voor dezelfde prijs 'n hele kip koopt bij Aldi's ofzo.
Enige overweging (voor mijzelf) om MEER te betalen, is 'biologisch vlees'.
Maar dat zijn die nekken ook niet, evenmin als Aldi-kip.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#889127
De Geijsjes schreef: In Zevenhuizen bij Clazing Export is het 0,50 per kilo.  :) Is adres uit de lijst! Is ook niet erg ver van zoetermeer vandaan, zo aan te rijden! ;)
Wat vreemd ik heb ze een keer gebeld en toen waren ze veel duurder >:(
Door W&dy
#889301
roefus schreef: Och, als ik hier kippennekken moet kopen, dan betaal ik er doodgewoon 2 euro voor.
HIER op de markt  :)
Als ik geluk heb 1,75.
Dus ik koop ze nooit.
Zou ze dan bij Herby kunnen bestellen, als dat nodig zou zijn (voor 'n jonge hond ofzo, of voor 'n beginnende barfer).

Maar ik bedank ervoor om 2 euri voor nekkies neer te leggen,  als je voor dezelfde prijs 'n hele kip koopt bij Aldi's ofzo.
Enige overweging (voor mijzelf) om MEER te betalen, is 'biologisch vlees'.
Maar dat zijn die nekken ook niet, evenmin als Aldi-kip.

zijn die zo duur jeetje mina

hier betalen wij
kippennek 30 cent per kilo
karkassen 45 cent een kilo

en lever, maag, en hart 1,35 kilo
Door Anthraciet
#889302
De Geijsjes schreef: In Zevenhuizen bij Clazing Export is het 0,50 per kilo.  :) Is adres uit de lijst! Is ook niet erg ver van zoetermeer vandaan, zo aan te rijden! ;)

Sjips.... weer een adres in het westen :-\
Als ik het daar moet gaan halen, is het nog erg duur. Is voor mij toch een uurtje of 2 rijden enkele reis.....


Is er misschien iemand die daar regelmatig in de buurt komt (en daarna in het oosten natuurlijk) waarmee we kunnen samen bestellen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door