Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jovie
#886700
Onze Shar pei pup van 11 weken en 6 kg krijgt carnibest pup, en de voorgeschreven hoeveelheid.
Nu ongeveer 330 gr per dag verdeelt in 3 maaltijden.
Als zij haar bak leeg heeft staat ze me al vragend aan te kijken en s avonds heeft ze volgens mij ook hele erge honger.
Kan ik haar nu gewoon wat meer geven of is dat niet goed voor haar?

vriendelijke groeten
Ido en een hongerige Jovie
Door Antonia
#886734
[quote="ido1969"]
Onze Shar pei pup van 11 weken en 6 kg krijgt carnibest pup, en de voorgeschreven hoeveelheid.
Nu ongeveer 330 gr per dag verdeelt in 3 maaltijden.
Als zij haar bak leeg heeft staat ze me al vragend aan te kijken en s avonds heeft ze volgens mij ook hele erge honger.
Kan ik haar nu gewoon wat meer geven of is dat niet goed voor haar?

vriendelijke groeten
Ido en een hongerige Jovie
[/quote]De voedingsbehoefte van pups en jonge honden ligt tussen de 5 en 10% van hun lichaamsgewicht per dag, waarbij 10% een leidraad is voor kleine rassen en 5% voor grote rassen. Let wel: het is een leidraad. Sommige honden hebben behoefte aan meer en anderen aan minder. Als jouw pup nog honger heeft zou ik haar wat meer geven. Wel met je handen en ogen blijven controleren of de pup niet te dik (of te dun) wordt, en op basis daarvan blijven aanpassen.
Wanneer heeft je pup de laatste wormenkuur gehad? Dat kan ook nog wel eens rol spelen.
Door Jovie
#888082
Ik heb haar middag maaltijd vervangen door een kippenvleugel waar ze van geniet, en haar gewone portie cb verdeelt over de andere maaltijden.
Nu is ze wel tevreden.
Donderdag moet ze weer naar de da voor haar laatste enting en daar zal ik even kijken of ze kippenekken oid hebben.
Voorderest is er hier in Alkmaar weinig te krijgen aan vers voer voor honden.

Ido
Door Nynke
#888158
Voorderest is er hier in Alkmaar weinig te krijgen aan vers voer voor honden.
Er is vast wl een Islamitische slager !! Daar kun je kippennekken e.d. kopen ! :D
Door Wendy (boxer gek)
#889608
[quote="ido1969"]
Voorderest is er hier in Alkmaar weinig te krijgen aan vers voer voor honden.

[/quote]

Hoi Ranzijn verkoopt ook ribben etc, en ook diverse soorten kvv
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door