Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Caroline A.
#887058
Ik wil Luna even tempen want ze is erg "anders". Niet sloom of zo, maar wel hangerig en knuffelig. Eet gewoon en heeft geen diaree maar ik voel dat ze niet lekker is. 

Nu is het zo dat we alleen een oorthermometer hebben, kan ik die ook voor haar gebruiken? En wat zou haar normale temperatuur moeten zijn?
Door conleeuw
#887061
ik heb geen iedee of je dezelfde oorthermometer voor haar kan gebruiken, ik ben nog van de lichting van, vaseline en hupeta acherin :-\... ze is niet mischien onlangs loops geweest?
Door pallas
#887081
Een oorthermometer "leest " de temp via het trommelvlies. Aangezien een hondenoor heel anders inelkaar zit kan je denk ik niet met zo'n thermometer meten. Gewoon met een digitale gaat ook prima hoor.
De meeste honden hebben er helemaal geen problemen mee en je heb een nauwkeurige meting.
Door Caroline A.
#887130
conleeuw schreef: ik heb geen iedee of je dezelfde oorthermometer voor haar kan gebruiken, ik ben nog van de lichting van, vaseline en hupeta acherin :-\... ze is niet mischien onlangs loops geweest?
volgens mij heeft ze een beetje een winterdipje ::)
Ze had net honger als een paard en ontlasting is normaal mooi bruin en niet dun.  Kijk het nog maar even een dag aan...

loops is ze niet geweest en het zit er ook niet aan te komen.
Door conleeuw
#887168
Caroline A. schreef: volgens mij heeft ze een beetje een winterdipje ::)
Ze had net honger als een paard en ontlasting is normaal mooi bruin en niet dun.  Kijk het nog maar even een dag aan...

loops is ze niet geweest en het zit er ook niet aan te komen.

het klinkt namelijk een beetje op schijnzwangerschap, hangerig, aanhalig  dat is net Jazz als ze schrijnzwanger is ;)
Door Ine
#887220
Caroline A. schreef: volgens mij heeft ze een beetje een winterdipje ::)
Ze had net honger als een paard en ontlasting is normaal mooi bruin en niet dun.  Kijk het nog maar even een dag aan...

loops is ze niet geweest en het zit er ook niet aan te komen.

Ze zit dus tussen 2 loopsheden. Hoeveel weken geleden is de laatste geweest?
Door Caroline A.
#887226
Ja, daar zat ik zelf ook een beetje aan te denken. Maar mevrouw was net 10 minuten verschrikkelijk gek aan het doen met haar piepballetje ( ze doet net alsof het een muis is die iedere keer wilt weg lopen ;D). en dat soort dingen deed ze niet toen ze heel erg schijnzwanger was.  Toen lag ze echt alleen maar te maffen en te zuchten en zelfs weinig eten en heel veel beweging en afleiding deden haar geen goed. We hebben haar toen laten "helpen. Dat is nu zo'n 9 maanden geleden.

Het andere waar we aan zitten te denken is dat de indrukken van de afgelopen tijd een beetje op zijn plek beginnen te vallen. Ze had van de een op de andere dag een ander ritme toen ik weer begon met werken.... en moest daardoor een hoop veranderingen behapstukken.

Of ze heeft de hamster opgegeten want die komt niet meer uit z'n holletje :-\
Door Ine
#887233
Caroline A. schreef:

Of ze heeft de hamster opgegeten want die komt niet meer uit z'n holletje :-\
Oeps ................... :-X
Door Caroline A.
#887241
Nou, hamster is terecht.  ( had een groeistuip waarschijnlijk, is nu als in een gek in haar molentje aan het rennen.)

Luna ligt op de bank tegen mijn man aan en iedere keer als ik voorbij loop zucht ze echt overdreven diep.  ;D ;D  dramaqueen op en top. 
Ze zal blij zijn als de feestdagen voorbij zijn, al dat volk dat iedere dag thuis is, hahahahahaha
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door