Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#886860
Ik wil voor het eerst Didot hertenmaag gaan voeren. Hij kan niet tegen rund dus pens heeft hij niet in zijn menu. Valt hertenmaag te vergelijken met runderpens/ lamspens of is het toch weer heel wat anders.
Dat het onder orgaan valt lijkt me wel  logisch, als ik het kan vergelijken met runderpens mag hij er dan iets meer van dan van lever/nieren/hart ?
Door dorinekok
#886867
geen idee maar kan je het niet gewoon proberen met een beetje? Het zou mooi zijn als je hem wat meer kan voeren.
Ik ga eens op internet naar hertenmaag speuren....
Door Laura2004
#886868
Het is gewoon hertenpens. Dus je kan dezelfde hoeveelheid geven als runderpens of lamspens. Je kan dan zeker iets meer geven dan het ander orgaanvlees.
Door pallas
#886941
dorinekok schreef: geen idee maar kan je het niet gewoon proberen met een beetje? Het zou mooi zijn als je hem wat meer kan voeren.
Ik ga eens op internet naar hertenmaag speuren....
Bob Bakker heeft het in zijn lijst staan, dus vandaar. Ook nog redelijk dichtbij voor ons noorderlingen. Ik hoef dan ook niet zo veel in één keer mee te nemen, dus kan ik het rustig uitproberen. Als je helemaal naar Mill gaat wil je toch wel wat meer dan een paar kilo mee nemen.
Door dorinekok
#886974
oke, nee dan moet je meteen groot inslaan. Maar ik begrijp inmiddels dat het kan, net als runderpens. Mooi toch!
Door pallas
#887076
dorinekok schreef: oke, nee dan moet je meteen groot inslaan. Maar ik begrijp inmiddels dat het kan, net als runderpens. Mooi toch!
Ja, ik ga in het nieuwe jaar bij bob wat halen en dan uitproberen of Didot er tegen kan. Het zou wel mooi zijn om het erbij te kunnen geven :) Hertenvlees gaat wel goed , dus....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door