Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#886771
Een tijdje geleden was ik bij een dierenarts met mijn hondje en toen kreeg ik een wat vage diagnose. Er werd mij toen aangeraden om een andere dierenarts te zoeken, maar hoe doe ik dat.
Weet er iemand een goede dierenarts in Flevoland (liefst gemeente Dronten). Liefst een dierenarts die niet zegt dat brokken het allerbeste zijn wat je je hond kunt geven.  ::)
Gebruikersavatar
Door Dian
#886788
ik kan je verder niet helpen, maar is het niet handiger om het topic in de bar te plaatsen? Daar wordt hij denk ik vaker gelezen.
Gebruikersavatar
Door Sher
#887151
*marianne* schreef: ik kan je qua dierenartsen niet helpen, maar er is een tijdje een lijst bijgehouden hier met pro-vers dierenartsen misschien dat daar iets bij staat way je kunt gebruiken. Hij staat hier:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 904.0.html

Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Het eerste adres dat in de lijst genoemd wordt spreekt me al aan. Zou daar nog plaats zijn in de praktijk? Snel eens bellen.  :P
Gebruikersavatar
Door Hitam
#887434
Sher schreef: Het eerste adres dat in de lijst genoemd wordt spreekt me al aan. Zou daar nog plaats zijn in de praktijk? Snel eens bellen.  :P
Eehh, dat is oud. Daar ben ik niet meer. Nooit aan gedacht dat ook hier te veranderen. Ik zit nog wel op woensdagmiddag in Zeewolde. Verder in Otterlo.
Gebruikersavatar
Door Sher
#887510
Hitam schreef: Eehh, dat is oud. Daar ben ik niet meer. Nooit aan gedacht dat ook hier te veranderen. Ik zit nog wel op woensdagmiddag in Zeewolde. Verder in Otterlo.
Jammer! Hoe zit dat met die woensdag, ik neem aan dat dit in een bestaande praktijk is? Dan zou ik me nog bij die praktijk kunnen aanmelden?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door