Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Annick
#886577
Mijn husky van 13j krijgt nu twee weken aplazyl
Nu heb ik de indruk dat hij dat niet goed verdraagt hij geeft regelmatig over
Zou het kunnen van aplazyl Da zegt van niet .


Groetjes Annick .
Door Lizzy
#886590
Zit dit er in?

Boswellia serrata, Perna canaliculus, Urtica urens, Harpagophytum procumbens, Chlorella pyrenoïdosa, glucosaminesulfaat, Mn gluconaat, visolie, chondroïtinesulfaat, excipiens q.s. pro tabletta una.à 1250 mg.

Het enige dat er in zit waarvan ik kan bedenken dat het maagproblemen veroorzaakt is glucosamine. Dit zijn de bijwerkingen:

(van glucosamine.com)

Overgevoeligheid maag-darmstelsel
Glucosamine is een stof die van nature in het lichaam voorkomt. Ernstige neveneffecten
zijn dan ook nooit geconstateerd. De lichte neveneffecten die bij sommige mensen optreden, betreffen meestal overgevoeligheid van het maag-darmstelsel. In die gevallen gaat het doorgaans om misselijkheid en overtollig maagzuur. Minder vaak treden constipatie of juist diarree op. Over het algemeen kunnen misselijkheid en overtollig maagzuur voorkomen worden door de supplementen in te nemen met een of twee glazen water of door er iets bij te eten.
Door Annick
#886599
Inderdaad dit zit er allemaal in .
Zal het nu proberen bij zijn voeding te geven ,
Maar hij lust zijn kvv bijna niet meer .




Groetjes Annick .
Door mcSnurk
#886791
Ik weet niet waar dat spul voor is, waarom geef je  dat?
Probeer het anders even uit, als het beter gaat zonder en je geeft het weer en de problemen komen terug ligt het daaraan.
Door mcSnurk
#887018
sorry, daar kan ik niet mee helpen maar er zijn hier vast anderen die hier ervaring mee hebben ???
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door