Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#886357
op welke leeftijd zet je een pup over van puppy CB naar natuurvoer.
Het is een middelgroot ras.Bij mijn vorige nestjes aten ze al vaak met 12 weken geperste brokken van de volwassen honden mee Kan ik er dan van uit gaan dat ze het natuurvoer op die leeftijd dan ook naar binnen krijgen
#886399
[quote="evenstar"]
op welke leeftijd zet je een pup over van puppy CB naar natuurvoer.
Het is een middelgroot ras.Bij mijn vorige nestjes aten ze al vaak met 12 weken geperste brokken van de volwassen honden mee Kan ik er dan van uit gaan dat ze het natuurvoer op die leeftijd dan ook naar binnen krijgen

[/quote]

Dat puppyvoer is gemaakt om af te spenen. In principe zou een pup al het gewone natuurvoer kunnen eten zodra hij tanden heeft.
#886932
[quote="evenstar"]
op welke leeftijd zet je een pup over van puppy CB naar natuurvoer.
Het is een middelgroot ras.Bij mijn vorige nestjes aten ze al vaak met 12 weken geperste brokken van de volwassen honden mee Kan ik er dan van uit gaan dat ze het natuurvoer op die leeftijd dan ook naar binnen krijgen

[/quote]


De pupvariant is bedoeld voor fokkers om de hondjes mee af te spenen. Zodra ze naar de nieuwe eigenaren gaan, kunnen ze op de "normale" variant.
Door Do
#887109
volgens mij is de pupvariant alleen dunner gemalen

uit de site
Natuurvoer
Puppy
Deze voeding is gelijk aan het normale Natuurvoer voor honden maar is qua substantie net als tartaar, waardoor het ideaal voer is om pups mee te spenen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door