Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#886325
vanmorgen bij Mozes ontdekt.
een dikke zwelling die zich uitstrekt over de linkerkant van zijn nek en gedeeltelijk over zijn rug :o :o :o :ohet is als een grote bobbel te voelen  die zich laat verschuiven?/ hij schijnt geen pijn eraan te hebben.  Maar het is erg groot en strekt zich zoals gezegd over een groot oppervlakte uit??
Ik het voelt als harde schijven aan??
Ik ebn alweer in paniek :o :o :o :o :o
Gebruikersavatar
Door Angelique
#886392
Zo in eerste zou ik denken aan een bloeduitstorting of een allergische reactie. Maar op zich is dat lastig te zeggen vanaf hier. Ik zou ook even gaan stappen denk ik.
Door senadance
#886443
Ik ben aan het wachten en ze worden wel kleiner, mocht het weer erger worden heb ik een goede DA waar ik ook bv morgen terecht zou kunnen ??? ??? :o
Laatst gewijzigd door senadance op za 29 dec 2007, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#886503
senadance schreef: Ik ben aan het wachten en ze worden wel kleiner, mocht het weer erger worden heb ik een goede DA waar ik ook bv morgen terecht zou kunnen ??? ??? :o

als ze zo snel alweer kleiner worden lijkt het toch verdacht veel op een allergische reactie.....maar ja zie maar eens uit te vogelen waarvoor  :-\ :-\
Door senadance
#886553
nee , nog nooit bij hem,  op het moment is het weer iets minder geworden, geen vergelijking met vanmorgen toen was het echt :o :o :o :o :o :o :o :o

ik hou het in de gaten bij hem...en tja...waarvan kan het zijn?
Hij heeft niets bijzonders anders te eten gehad.

afwachten...en in de gaten houden als ik het niet vertrouw (als het morgen niet bijna weg is) ga ik naar de DA
Door Laura2004
#886561
Ik lees nu pas dat ze kleiner worden, ik had daar overheen gelezen, dan is het niet wat ziggy had, want ziggy´s bult groeide alleen maar. Dan zou ik ook denken aan een allergische reactie. Sterkte met Mozes :-*
Door senadance
#886613
nou breekt me klomp!!!

Klaus heeft twee vlooiebeten!!!

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o


zou het vlooieallergie kunnen zijn bij Mozes ??ik zie geen vlo bij hem...hihi wel de beten bij Klaus :o :o :o :o :o
Door Femke
#886634
senadance schreef: nou breekt me klomp!!!

Klaus heeft twee vlooiebeten!!!

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o


zou het vlooieallergie kunnen zijn bij Mozes ??ik zie geen vlo bij hem...hihi wel de beten bij Klaus :o :o :o :o :o

yup, dat kan heel goed de boosdoener zijn. Zijn de bulten nu al weggetrokken?
Door senadance
#886766
Fido schreef: Mocht je morgen een da nodig hebben (hoop en denk het niet ;)) wij zijn open van 12.00u tot 17.00u
de bulten zitten er nog ...wel een heel heel stuk minder!!! ben een beetje in twijfel...
het is echt wel 85 % minder...moeilijk hoor..ik kijk nog even
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door