Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door aalsmeer
#885837
Wat gebeurt er als je een hond die geen vlees eet voor een maand door een darmoparatie toch perongeluk bot binnen krijgt?
Dit kan hij niet verteren maar wat gebeurt er dan?
Door aalsmeer
#885838
aalsmeer schreef: Wat gebeurt er als je een hond die geen vlees eet voor een maand door een darmoparatie toch perongeluk bot binnen krijgt?
Dit kan hij niet verteren maar wat gebeurt er dan?


russel heeft an jack een stuk duif gejat.
Ik zit er altijd bij maar stond nu met een hete fondupan in me handen en rus glipte weg.
Weet niet of het nu vlees was of bot.
Maar ja hij is net een maand van zijn darmoparatie af en mag het totaal niet.
Ik geef hem nu 2 dagen duck maar dan gekookt.
Of zou dat toch nog niet goed vallen.
Hij had er geen diaree van dus heb het gister kort gekookt dat er nog wat rauw bij zat
Door dorinekok
#885870
tja, hopen op het beste en het zal wel goed komen denk ik... geen paniek
Door Lizzy
#885887
Wie zegt dat hij het niet kan verteren? Dat is nog maar de vraag.... Ik zou zelf even overleggen met de DA.
Door aalsmeer
#885934
Lizzy schreef: Wie zegt dat hij het niet kan verteren? Dat is nog maar de vraag.... Ik zou zelf even overleggen met de DA.

Bij mijn da hoef ik niet aan te komen met vlees;D
Ga der ook nooit heen alleen voor dingen die echt moeten zoals een oparatie.
Maar hij heeft een maand dieetvoer blik gegeten en zijn maag is toch niet meer zo zuur dat ie het kan verteren?
Dat is wat ik begreep.
Maar het zou niet kunnen blijven hangen in zijn maag?
Of komt het er gewoon wel weer uit?
Door dorinekok
#886004
nou meid, dan denk ik dat er niks aan de hand is hoor. Je hond kan heus wel een botje verteren ook al heeft hij dat een maandje niet gedaan. Gaat helemaal goed komen.
Door aalsmeer
#886114
dorinekok schreef: nou meid, dan denk ik dat er niks aan de hand is hoor. Je hond kan heus wel een botje verteren ook al heeft hij dat een maandje niet gedaan. Gaat helemaal goed komen.
ja ben inmiddels een stuk wijzer.
Ik dacht dat dat botje in zijn keel zat omdat hij zo zat te kokhalsen (niet echt spuggen) en er kwam niets uit.
Maar er schijnt kennelhoest te hersen en daar is hij zo sloom van.
Geef hem nu hoestsiroop en achinaforce tabletten.
Dus het komt weer goed.
Bedankt iniedergeval voor  de reacties ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door