Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door claudiaB
#885621
ik heb vandaag orgaanvlees gekocht van de geit. bij thuiskomst bleek het de longen en lever te zijn van 1 geit. kan ik dit gewoon voeren?
Ze werden al gek van het luchtje dus ik denk dat ze het wel lusten.
Door conleeuw
#885747
ik voer het ook, kennlijk is gedroogde long heerlijk voor de hondjes, maar ik ga zeker niet meer de moeite doen om zelf te drogen gezien mijn onlangse debakel met lever >:( ik zou het aan de honden geven en genieten van wat ze er mee doen, hier wordt long altijd heen en weer gedragen in de kamer voordat er aan begonnen wordt
Door Happy Tail
#886807
conleeuw schreef: ik voer het ook, kennlijk is gedroogde long heerlijk voor de hondjes, maar ik ga zeker niet meer de moeite doen om zelf te drogen gezien mijn onlangse debakel met lever >:( ik zou het aan de honden geven en genieten van wat ze er mee doen, hier wordt long altijd heen en weer gedragen in de kamer voordat er aan begonnen wordt
de lever vind Baya hier altijd erg lekker, die gaat altijd bij een botmaaltijd erbij. long gebruik ik soms voor vulling als het veel is, maar meestal laat ik het drogen. dan is het super lekker. Nja volgens Baya dan :D
dat sponzige van de longen dat is wel iets waar honden aan moeten wennen. Hier werden de eerste stukjes ook met argusogen bekenen maar wel even later voorzichtig naar binnen gewerkt.
Oh en Con: lever plakt niet zo aan de roosters al long.
Door claudiaB
#886883
Chico is net een kliko. :D hij lust alles!! ook de longen en lever vind hij heerlijk.
en de andere hondjes eten het ook. gelukkig maar, anders was m'n werk van snijden en (kokhalzen van de weeige lucht) :P voor niets geweest
Gebruikersavatar
Door pike
#887094
Happy Tail schreef:
Oh en Con: lever plakt niet zo aan de roosters al long.
ik droog ook long en die plakt bij mij nooit aan de roosters  ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door