Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#884993
Sinds zondag kucht Kaatje. Vandaag werd het erger. Vanmiddag begonnen met Tussistin en Natterman kinderdosering.
18 uur had ze 38.5, niet verontrustend.
Nu heeft ze 39.6. Straks maar even bellen voor een ab-kuurtje?

Fijn opgelopen in Wijchen? :-\
Door Femke
#885026
ik weet niet of een Ab kuurtje zoveel zin heeft, omdat Kennelhoest een virus is en AB tegen bacteriën helpt  :-\ :-\
Volgens mij schrijven Da's vaak AB voor bij kennelhoest voor het geval er een bacteriële infectie bij komt.

Ik zou het even aankijken met flink vitamine C en Echinecea. Als ze echt ziek wordt toch maar even naar de DA.
Door Ine
#885060
Hitam schreef: Als ze ook sloom is en slecht eet (doet een Labrador dat ooit?) zeker. Als ze nog wel actief is lekker afwachten.
Nee sloom is ze niet. Ze wil nog steeds met bal naar buiten, dus rennen.
Ik houd het goed in de gaten en ze slaapt 's nachts bij mij ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#885122
Opgelopen in Wijcen...het bos, enz. kan allemaal maakt niet uit, het resultaat is hetzelfde :-\

Ik zou even naar haar gedrag kijken en die temp in de gaten houden. Mcoht ze ziekjes gaan overkomen dan zou ik toch even langs de da gaan. Sterkte met het meissie.
Door Ine
#885328
Ze heeft nu 38.7, is vrolijk, eet goed, kucht wat minder gemeen en ook spuugt ze dan nauwelijks slijm meer op.
Het gaat dus al iets beter. ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#885386
Ine schreef: Ze heeft nu 38.7, is vrolijk, eet goed, kucht wat minder gemeen en ook spuugt ze dan nauwelijks slijm meer op.
Het gaat dus al iets beter. ;)
Gelukkig maar.
Hopelijk voelt ze zich gauw weer helemaal de oude. :-*
Door Ine
#885417
Bernie schreef: Gelukkig maar.
Hopelijk voelt ze zich gauw weer helemaal de oude. :-*
Ik had iets te vroeg gejuicht :-\
Maar ze is gelukkig niet beroerd ofzo. Dat hoesten en die slijm, bah :-X
Door conleeuw
#885491
Ine schreef: Ik had iets te vroeg gejuicht :-\
Maar ze is gelukkig niet beroerd ofzo. Dat hoesten en die slijm, bah :-X
is ook erg ziellig, en klinkt nog naar ook. Dot heeft dit jaar kennelhoest gehad en heb ruim een week goed gehoest, maar, na een week werd het minder en na twee weken was ze helemaal de oude. Sterkte met de zieke, meer dan hoestsiroop kan je eigenlijk niet doen ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#885526
Ine schreef: Ik had iets te vroeg gejuicht :-\
Maar ze is gelukkig niet beroerd ofzo. Dat hoesten en die slijm, bah :-X
Ach gossie, arme Kaatje.
Geef haar maar een lekkere knuffel. :-*

Hebben de andere nergens last van?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#885562
Beterschap met Kaatje,
Nou hier krijgt eentje ook de tussistin, niezen hoesten en slijm opbraken.
Ook vlak voor de kerstdagen begonnen en toevallig is Maci ook naar wijchen geweest. En Kaio begint ook al lekker te niezen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door