Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#884711
ik heb bij de laatste keer bij hetby haaskarkas besteld maar hij is anders dan ik gewend ben ze hoeven het ook niet >:(
Door pallas
#884859
lightning schreef: ik heb bij de laatste keer bij hetby haaskarkas besteld maar hij is anders dan ik gewend ben ze hoeven het ook niet >:(
Zijn het die haaskarkassen met veel bloed erbij? Daar zit nogal veel long in. Als je dat eruit haalt zullen ze het misschien wel lusten.
Die van mij moesten erook even aan wennen, maar het zijn prima karkassen , heel mals en ze eten het nu met smaak op.
Door lightning
#884872
ja beel bloed en allemaal andere rotzooi. ik heb liever die lange dingen die aten ze wel.... hier hebben ze het in hun kleedjes begraven :-\ het stinkt ook heel erg vind ik zelf
Door pallas
#884874
lightning schreef: ja beel bloed en allemaal andere rotzooi. ik heb liever die lange dingen die aten ze wel.... hier hebben ze het in hun kleedjes begraven :-\ het stinkt ook heel erg vind ik zelf
Nou , het is geen rotzooi wat erin zit, gewoon hart en long en soms een stukje lever.Ik ben persoonlijk erg blij met wat hazen ingewanden erbij.
Misschien is het ook wel wilde haas, maar dat zou je aan Herby moeten vragen.
Ik vind het niet meer stinken dan haasvlees, maar ik ben dan ook wel wat wild gewend. De andere hazen karkassen vond ik wat kaal, als ik één van deze en een van de ander karkassen geef, gaat het precies goed met de vertering.
Door tigger
#884879
Bij de vorige herby-bestelling had ik die ook. Ginger heeft toen de karkassen door de hele kamer lopen slepen; met als gevolg een mooie rode vloer  :-X.
Nu hebben we weer de lange karkassen, maar die moet ze niet zijn in verhouding een stuk harder. De bloederige karskassen zijn idd heel erg zacht en mals; ook zaten ook hagels in trouwens.
Door Cindy de Wolf
#884895
Ik heb nu ook de bloederige en het ruikt idd sterker. Ze zijn heel mals maar ze vinden ze hier maar zozo. Ze eten liever de langwerpige karkassen. Nu heb ik wel wat weg moeten gooien omdat ze het lang niet allemaal aten. De lange eten ze hier wel allemaal.
Door lightning
#884896
als herby ze nog heeft ga ik wel vragen om die lange karkassen want dit vinden ze niet lekker... ze hebben dus vandaag niet gegeten.  het is hier ook net weggegooid.... stonk mij ook te veel :-[
Door tt-tjes
#885584
Ik had ze er ook bij zitten. Ze vinden het wel lekker maar voor mijn langharen zijn ze niet echt geschikt.
Ik heb ze dus helemaal afgewassen onder de kraan en toen in stukken geknipt. Ze hadden het zo op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door