Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#88424
Ik heb vandaag op de markt een stuk zalm gekocht voor Breezer en ik heb nog een blikje tonijnmoot staan. Dus dat wordt weer smullen. Nu zeiden ze bij de visboer dat ik ook gerookte makreel kon geven. Ik heb hier mijn vraagtekens bij, maar misschien kunnen jullie me verder helpen. Ik heb trouwens ook lekker twee haringen mee genomen, maar kan ik daar Breezer ook van laten mee genieten. Zonder de uitjes natuurlijk. Lijkt me gezellig samen op de bank een haringkie happen.
Door Breezer
#88427
O,ja welke vissoorten kan ik eigenlijk allemaal geven??? En zijn die dan rauw, gekookt, gerookt, in blik met of zonder olie enz enz. Breezer is namelijk meer een vis manneke dan een vlees. Net als het vrouwtje. ;D ;D
Door geer
#88430
Volgens mij kan je gewoon lekker met Breezer een harinkje happen... De meeste vissoorten kan je gewoon rauw geven (alleen hak ik de kop er af, al die enge tanden ;D), alleen zou ik blij vis in olie een beetje rekening houden met diarre (door de olie 8)) ... Volgens mij is Makreel ook vrij vet, maar wel gezond (voor mensen althans).
Door geer
#88437
[quote="Angelique"]
Makreel is prima, maar dan wel graag rauw en niet gerookt.
[/quote]

dawassiknogvergeten 8)
Door Breezer
#88442
Okay alle soorten visjes dus geen probleem als ze maar rauw zijn. Jammer want ik vindt gerookte paling en makreel heel lekker en als je er meerdere koopt is het altijd goedkoper. Maar goed de volgende keer weet ik in ieder geval wat ik mee kan nemen. O,ja garnalen is ook een favoriet maar die zijn gekookt. Ik neem aan dat gekookt geen probleem is.
Door geer
#88444
[quote="Breezer"]
Okay alle soorten visjes dus geen probleem als ze maar rauw zijn. Jammer want ik vindt gerookte paling en makreel heel lekker en als je er meerdere koopt is het altijd goedkoper. Maar goed de volgende keer weet ik in ieder geval wat ik mee kan nemen. O,ja garnalen is ook een favoriet maar die zijn gekookt. Ik neem aan dat gekookt geen probleem is.
[/quote]


Je kan je hond best eens een stukje gerookte paling of zalm geven, daar is niets mis mee en ze vinden het nog lekker ook, maar ik zou niet een hoofdmaaltijd uit gerookte vis laten bestaan...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door