Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Chubby
#883455
Ik ben voornemens vanmiddag langs Breda te rijden voor AHV compleet voor de hond.

Nu is de minimale afname 15 kg, en da's genoeg voor bijna 2 maanden. Ben dus wel benieuwd naar de ervaring van mensen hier: is het kwalitatief goed spul?
Door annielaumen
#883469
ik ben er tevreden over
vroeger kreeg astrid het bijna elke dag
ze at het graag
nu af en toe en op vakantie
ik stel zelf samen

annie laumen
Door Fausto
#883584
Ik voer het al een half jaartje aan de CC en iets korter aan de bullterriër. Ik ben zeer tevreden, het bulledametje van 10 is aan haar 3e jeugd bezig en heeft na jaren van brokken weer een lekker vol vachtje en weinig tot geen last meer van jeuk en opgegeten voetzooltjes.
Door puppie
#884275
Als 15 kg ineens teveel is voor je zijn er in o.a. BoZ, Zegge en Rucphen ook DSZ die AHV verkopen. Zo kun je een kleinere hoeveelheid kopen om eens te proberen.

Mijn honden hebben ook een tijdje AHV gekregen, maar zij deden het er niet goed op; jeuk, rode vlekken op hun buik en aan de binnenkant van de poten.
Los daarvan vind ik het vreemd ruiken en erg vet. De honden waren er ook niet zo kapot van.

Maar omdat er ook honden zijn die het er wel erg goed op doen zou ik het zeker uitproberen als ik jou was.

Zoek via de zoekfunctie op BP eens op "AHV", dan kun je al veel ervaringen lezen. ;)
Door evenstar
#884334
De honden die bij mij AHV eten, eten het graag en hebben er geen problemen mee. AHV verwerkt wel graan in zijn voer en daar zijn sommige honden gevoelig. Gewoon uitproberen  :) :)
Door Chubby
#884346
Dat is wel een goede tip om uit te proberen, door autopech werd het vrijdagmiddag niks  :'( Nu bij de DSZ Prins gehaald..
Door Yvonne K
#884357
Hoi,
Mijn honden hebben dit ongeveer 1 jaar gegeten.
Ze vonden het erg lekker en deden het er goed op.
Door Boefies
#884858
Babs vind het geweldig :mbounce:!! Als ze het ruikt gaat ze fanatiek de mambo  :wiggle: doen!

Ze doet het er goed op, dus ik ben tevreden.

Mevrouw de princes is zo kieskeurig als wat, dus het is een compliment voor AHV dat ze het lekker vind!
Door Chubby
#886072
Heb juist bij de DSZ 5 zakjes van 500 gr. gehaald, zowel de pens als de pens compleet als het spiervlees... Er ligt nu één zakje te ontdooien, dus ben benieuwd!
Door puppie
#886478
[quote="Chubby"]
Heb juist bij de DSZ 5 zakjes van 500 gr. gehaald, zowel de pens als de pens compleet als het spiervlees... Er ligt nu één zakje te ontdooien, dus ben benieuwd!
[/quote]

En hoe vonden ze het? De mijnen waren helemaal idolaat van het AHV spiervlees, helaas verkoopt de DSZ dat hier niet meer
Door DaanTarah
#891127
Tarah krijgt de vlees pens compleet.
En ze ving het heerlijk. Elke maaltijd gaat er zonder piepen volledig in.

Bij bibi en carnibest is dat wel anders :(
Door Chubby
#891153
Ben nu sinds een week of 2 helemaal over op AHV Pens Compleet en dat bevalt goed! Ontlasting is perfect en Simba eet het graag.

In de weekenden wisselen we af met BARF..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door