Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Laura2004
#881110
Aangezien de hond van een vriendin misschien epilepsie heeft vroeg ik mij af of er naast CB diabetis nog een kvv is zonder granen. Deze hond kan niet barfen, aangezien hij ontzettend schrokt en het gevaar om te stikken heel groot is (hij heeft ooit gebarft). Hij krijgt nu bibi en ik dacht dat bibi rijst bevat.
Door Wibodhu
#881141
Er is wel recent een topic gestart in de verzamelplaats over Smuldier graan en glutenvrij, ik weet er zelf het fijne niet van, maar het zou misschien wat kunnen zijn ;). Wie weet kan je er wat meer info van Mulder krijgen.
Door Annemarie Rouw
#881302
Klopt, ik gebruik voor Harley nu Smuldier compleet zonder gluten en granen, afgewisseld met Carnibest Diabetes. De Carnibest vind ik er misschien net iets mooier uitzien maar die is wel twee keer zo duur :-\   
Je kunt de Smuldier zonder granen en gluten alleen in grote hoeveelheden bestellen bij de firma zelf, helaas.
Door Bullmastiff gek
#882272
[quote="Laura2004"]
Bedankt! Ik ga het allemaal doorgeven. ;)
[/quote]

Energique Nr 4 ook zonder granen,,, maar rijst.
Hier ook een die niet goed reageert op graan!!
Hierop doet ie het super :) :)
Door *wendy*
#882410
[quote="Bullmastiff gek"]
Energique Nr 4 ook zonder granen,,, maar rijst.
Hier ook een die niet goed reageert op graan!!
Hierop doet ie het super :) :)[/quote]

Als je zo redeneert dan werken alle soorten CB ook.  ;)
Door ~Joke~
#882452
Ale soorten carnibest zijn graan[=rijst]vrij te bestellen. De kip is alleen niet geschikt in een graanvrij dieetomdat er kippenmaagjes in verwerkt worden
Door *wendy*
#882507
[quote="~Joke~"]
Ale soorten carnibest zijn graan[=rijst]vrij te bestellen. De kip is alleen niet geschikt in een graanvrij dieetomdat er kippenmaagjes in verwerkt worden[/quote]

Dan weet jij meer dan ik. Dan ga ik vandaag nog hiernaar informeren zodat de huidige groep ook eens af kan wisselen. Dank je wel  :D
Door MollyBella
#882622
Dat heb ik ook nog nooit gehoord dat alle soorten graan en rijst vrij te bestellen zijn, of lees ik nu je post verkeerd??
Door Bullmastiff gek
#882658
[quote="pippy"]
Als je zo redeneert dan werken alle soorten CB ook.  ;)
[/quote]

Klopt alleen Carnibest is niet zoals energique Nr. 4 voor honden met huid en darmklachten. ;)
Mack reageerde namelijk niet zo goed op Carnibest!
Door ~Joke~
#882659
Nee hoor je leest het goed! Zelf heb ik op het ogenblik cb eend zonder rijst. Lam heb ik ook wel zonder rijst gehad en het natuurvoer voor diabetici was al rijstvrij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door