Hoi
Dacht moet het even delen,,, ik ging vanmiddag naar mijn dierenwinkel , komt de eigenaresse naar me toe,,, waarom ik aan iedereen maar vertelde dat ALLE brokken slecht waren.
Waarop ik keurig uitlegde aan haar,, dat als mensen mijn mening vragen mbt wat ze hun net aangeschafte hondje moeten voeren. Ze de waarheid krijgen en dat dus ik zeg dat heel duidelijk de meeste brokken niet al te best zijn.
Nu uiteindelijk werd het een discussie waar we dus niet uitkwamen,, en het mooiste is nog wel dat de eigenaresse beweert dat eigenlijk de merken als bonzo en Frolic echt slecht zijn,, maar tuurlijk al haar merken niet.
Want in een hypo-allergene brok zit geen troep!!!
Het feit dat ik haar vroeg ,, waarom zijn de fabrikanten dan alleen verplicht om bij de lijst met ingredieenten alleen maar hoeven te vermelden, wat hun toevoegen, dus niet hoe het aangeleverd word door degene die de grondstof levert.
Zei ze letterlijk dat is een leugen,,,
Nou ik begrijp het niet meer hoor!!
Het mooie is ze verkoopt wel ontzettend veel Kvv.
Ik denk dat ook al vragen mensen mij wat ik voer en waarom,, ikke maar geen antwoord meer geef. Het is toch wat dat ik me bij mijn eigen dierenwinkel moet verantwoorden over wat ik zeg,,
Pffft dat recht heb ik nu eenmaal.
En dat zij klanten krijgt die vragen,, waarom zijn brokken zo slecht is haar probleem!!
En is eigenlijk een hele goede zaak,,, laat de mensen maar weten hoe slecht het is.
Zij zegt gewoon dat alle brokken die hun verkopen erg goed zijn,, en dat brokken voor de verschillende hondenrassen ook echt een aanwinst zijn voor de maatschappij!!
Wat een kul zeg!!
Maar anderzijds meld ze ook weer dat het welzijn van de honden op de eerste plaats komen.
En dat een hond die vanaf zijng geboorte vlees krijgt een betere opbouw van spieren, en een betere darmflora hebben.
Nou tabee ermee,, snap er niks meer van.
Hoe kun je nu zulke tegenstrijdige dingen melden.
Nog event ter info,, dit was dezelfde persoon die vertelde aan mij dat Frosti-fit, compleet voer was.
En het mooie is dat ik zelf toen de fabrikant heb aangeschreven en hun mij toch heel duidelijk vertelde dat het absoluut NIET compleet was,,
En dat ze niet begrepen hoe een winkelier het tegenover gestelde kon melden.
Nou een heel verhaal,, maar ik ben zo beledigd dat ik het even wilde melden.