Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#879587
Hoi

Dacht moet het even delen,,, ik ging vanmiddag naar mijn dierenwinkel , komt de eigenaresse naar me toe,,, waarom ik aan iedereen maar vertelde dat ALLE brokken slecht waren.
Waarop ik keurig uitlegde aan haar,, dat als mensen mijn mening vragen mbt wat ze hun net aangeschafte hondje moeten voeren. Ze de waarheid krijgen en dat dus ik zeg dat heel duidelijk de meeste brokken niet al te best zijn.

Nu uiteindelijk werd het een discussie waar we dus niet uitkwamen,, en het mooiste is nog wel dat de eigenaresse beweert dat eigenlijk de merken als bonzo en Frolic echt slecht zijn,, maar tuurlijk al haar merken niet.
Want in een hypo-allergene brok zit geen troep!!!
Het feit dat ik haar vroeg ,, waarom zijn de fabrikanten dan alleen verplicht om bij de lijst met ingredieenten alleen maar hoeven te vermelden, wat hun toevoegen, dus niet hoe het aangeleverd word door degene die de grondstof levert.
Zei ze letterlijk dat is een leugen,,,
Nou ik begrijp het niet meer hoor!!
Het mooie is ze verkoopt wel ontzettend veel Kvv.

Ik denk dat ook al vragen mensen mij wat ik voer en waarom,, ikke maar geen antwoord meer geef. Het is toch wat dat ik me bij mijn eigen dierenwinkel moet verantwoorden over wat ik zeg,,
Pffft dat recht heb ik nu eenmaal.
En dat zij klanten krijgt die vragen,, waarom zijn brokken zo slecht is haar probleem!!
En is eigenlijk een hele goede zaak,,, laat de mensen maar weten hoe slecht het is.
Zij zegt gewoon dat alle brokken die hun verkopen erg goed zijn,, en dat brokken voor de verschillende hondenrassen ook echt een aanwinst zijn voor de maatschappij!!
Wat een kul zeg!!
Maar anderzijds meld ze ook weer dat het welzijn van de honden op de eerste plaats komen.
En dat een hond die vanaf zijng geboorte vlees krijgt een betere opbouw van spieren, en een betere darmflora hebben.

Nou tabee ermee,, snap er niks meer van.
Hoe kun je nu zulke tegenstrijdige dingen melden.
Nog event ter info,, dit was dezelfde persoon die vertelde aan mij dat Frosti-fit, compleet voer was.
En het mooie is dat ik zelf toen de fabrikant heb aangeschreven en hun mij toch heel duidelijk vertelde dat het absoluut NIET compleet was,,
En dat ze niet begrepen hoe een winkelier het tegenover gestelde kon melden.
Nou een heel verhaal,, maar ik ben zo beledigd dat ik het even wilde melden.
;)
Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op do 13 dec 2007, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door mirjam_dc
#879620
je hebt juist helemaal geen middenstandsdiploma meer nodig, kun je zien waar dat toe leidt ;)
En gewoon geen tijd verspillen aan dit soort onbenullen, de wereld zit er helaas vol mee 8)
Door Hanny
#880478
Mocht er al iemand mijn mening vragen over brokken, dan zeg ik nooit, dat die slecht zijn.  Ik ken te veel stralend gezonde honden, die brokken eten. 
Ik zeg, dat mijn voorkeur uit gaat naar zelf samenstellen en dat is het.
Voor mij, hoef ik geen "barfgetuige" te zijn. 

Hanny
#880489
Ik heb naar mijn idee niks verkeerd gedaan,, maar het komt ook denk ik door een aantal mensen,, die dan ergens wat opvangen,,, en dan gelijk op hoge poten naar de dierenwinkel gaan...
Want nu blijkt dat mijn vriendin waar ik het aan verteld heeft,, toen ze me mijn mening vroeg. Het in ieder geval niet gedaan heeft,, maar het zijn een aantal mensen die wat op hebben  op gevangen van ons gesprek.
En degene die naar de winkel zijn gerent,, hebben met alle respect geen verstand van honden,,, en van voeding al helemaal niet.

Je moet altijd kunnen onderbouwen waarom je tot een bepaald idee bent gekomen,, en niet zomaar roekeloos wat roepen.
Maar het zal mijn tijd wel uitdienen,, maar ik ga lekker een ander adres zoeken voor mijn spulletjes.
En mijn mening geef ik toch ongezouten als ze erom vragen. ;D ;D
Door roefus
#880752
Ik begrijp dit eigenlijk niet goed.
Tja, je kunt een discussie aangaan met een dierenshop, maar goed....ik kan ook bij een slijter gaan vertellen dat alcolhol funest is.
Het is broodwinning hè?
#880767
[quote="roefus"]
Ik begrijp dit eigenlijk niet goed.
Tja, je kunt een discussie aangaan met een dierenshop, maar goed....ik kan ook bij een slijter gaan vertellen dat alcolhol funest is.
Het is broodwinning hè?


[/quote]

Klopt maar ik was alleen maar in de winkel om wat te kopen, en de eigenaresse viel mij dus aan, en wilde weten waarom ik dat verteld had.
En die redenen heb ik haar uitgelegd,, kwam dus niet van mij af.
Door roefus
#880768
[quote="Bullmastiff gek"]
Klopt maar ik was alleen maar in de winkel om wat te kopen, en de eigenaresse viel mij dus aan, en wilde weten waarom ik dat verteld had.
En die redenen heb ik haar uitgelegd,, kwam dus niet van mij af.


[/quote]

Oké, dan begrijp ik het nu beter  ;)
Ik dacht ff dat jij daar aan de klanten had zitten verkondigen dat ze geen brok moeten kopen.

Je mening mag je geven, dat mag nooit iemand betwisten.
#880969
ieder zijn eigen mening , maar het hoofdingredient in brok is graan en wat verteert een hond niet goed ? graan dus deze stelling is heel simpel maar o zo duidelijk . Ik kan er ook wel aan uit dat de verkoopster bang is van haar brokklanten te verliezen , maar om daarvoor moeilijk gaan te doen tja ik zou er mijn conclusie ook wel uit trekken hoor
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door