Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door **Jillaroo**
#880516
Gisteren kreeg ik van mijn poelier naast de kipresten ook wat kalkoenpoten en hazeruggen, bij het in porties maken van de hazerug vond ik dat er wel een weeiig luchtje aan de hazen zat. Klopt dit? of is het gewoon bedorven?

Quin trok zijn neus er voor op, maar Jill at rustig een stukje op. Maar ja beide honden zijn niet echt een maatstaaf, want Quin is een echte  viesneus en pietlut terwijl Jill een kliko is die alles in verre staat van ontbinding zalig vind...

ik heb het gewoon in de vriezer gedaan, de poelier heeft het wel gekoeld bewaard ( hoop ik..)
Door hermine
#880543
Zou goed klunnen hoor. Aan de stukken haas die hier in de vriezer liggen, zit na het ontdooien een soort zoetige en iets weeige lucht. Volgens mij hoort dat erbij want onze kieskeurige kat eet het zonder problemen op. Voor  dingen die net te veel over de datum zijn, trekt hij echt zijn neus op.
Door Lizzy
#880545
Ik vind wild sowieso niet lekker ruiken (ik vind geen enkel vlees lekker ruiken maar ik vind wild echt goor ruiken). Als het echt rot is: ruik je dat wel. En een beetje rijp vlees: dat vinden de meeste honden juist erg lekkerrrrr ;D
Door **Jillaroo**
#880962
inderdaad het is een zoete weiige lucht, best wel goor. De fazanten stonken ook zo volgens mijn neus, brr. Ik hoop dta die het leert eten en anders heeft Jill mazzal...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door