Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eefje
#876845
Nou de titel zegt het al.
ze gooit smiddags haar hele ochtendmaaltijd eruit,meestal vlak voor ze eten krijgt,en het is onverteerd.....
ze heeft wel gewoon ontlasting die er goed uitziet en haar avondmaaltijd blijft er netjes in.
Zou dit gewoon een virusje zijn of moet ik aan ergere dingen denken?
ze krijgt vanavond even geen eten,misschien laat op de avond en anders morgen pas weer maar ik vind het zo vreemd,ze laat niks zien wat betreft ziek zijn,ineens gooit ze alles eruit......

groetjes eefje
Gebruikersavatar
Door Angelique
#876930
Ik denk als er sprake zou zijn van een virusje dat het spugen zich niet tot één specifieke maaltijd zou beperken. In dit geval zou ik eerder het ontbijtje nog schrappen dan de maaltijd die er wel gewoon in blijft.
Door eefje
#877019
manlief vond het zielig als ze geen eten zou krijgen dus heeft haar vanavond toch eten gegeven maar iets later dan normaal.
tot op heden gaat het goed,morgen nog eens kijken hoe ze is,en anders idd
de ochtendmaaltijd maar schrappen.
gaan honden wel eens kotsen van stress?
ze heeft nl de laatste dagen nogal de neiging om na 100m weer naar huis te willen,ze doet snel alles en probeert me dan echt naar huis te trekken en als we dan eenmaal op strand zijn en ze is los,rent ze de eerste oploop snel op omdat ze dus blijkbaar niet wil wandelen......vreemd beest die demi ::)
Door eefje
#877064
ze heeft  vannacht toch nog 2keer gespuugd dus vannochtend even geen eten,kijken of ze nog wel ontlasting heeft en dan maar even zien wat we doen.
ik wou dat ze kon praten en me kon vertellen waarom dit nu is,vind het maar niks dat ik niet weet hoe het komt.... :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door