Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jantjehermien
#875913
Sinds zondag heb ik weer een Newfoundlanderpup in huis.Ze wilde de brokjes die ik mee gekregen had niet eten ;).Heb haar meteen overgezet op kvv.Nu wil ik in de toekomst met haar gaan barfen net als met mn andere twee honden.Ik heb verschillende soorten gekocht.Rodi compleet,Duck compleet,energique 4 en smuldier compleet.Daarnaast heeft ze al eendagskuikens gehad en een paar kippennekjes.Nu is mn vraag of ik alleen de energique voor pups  nr.2 had moeten nemen of is dit goed zo.Maandag heb ik haar gewogen en ze was 6 kilo.Vandaag al 6,5.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#876207
Allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe pup!
Je hoeft niet persee de energique voor pups te geven hoor, ik zou alleen wel rustig beginnen, niet gelijk alle smaken door elkaar, zodat je goed kan zien hoe ze overal op reageert.
Door jantjehermien
#876526
[quote="Bernie"]
Allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe pup!
Je hoeft niet persee de energique voor pups te geven hoor, ik zou alleen wel rustig beginnen, niet gelijk alle smaken door elkaar, zodat je goed kan zien hoe ze overal op reageert.
[/quote]Nou euh,ik heb haar alle  smaken al gegeven.Niet door elkaar maar per dag 1 soort.Plus een paar kuikentjes en kippennekken.Geen problemen met ontlasting gehad. 't Is wel een schrokop maar ja op al die plakkies heoft ze natuurlijk ook niet te kauwen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#876608
[quote="jantjehermien"]
Nou euh,ik heb haar alle  smaken al gegeven.Niet door elkaar maar per dag 1 soort.Plus een paar kuikentjes en kippennekken.Geen problemen met ontlasting gehad. 't Is wel een schrokop maar ja op al die plakkies heoft ze natuurlijk ook niet te kauwen.
[/quote]

Nou, als haar ontlasting goed is dan is het prima. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door