Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#875561
**Jillaroo** schreef: Ik heb in juni 2002 een bloesemmix klaar laten maken voor Jill bij gerda van gemert, hoelang blijft zoiets eigenlijk goed?

Dat ligt eraan hoeveel conservering ze erin gedaan hebben. Als er niks inzit dan het na een paar weken wel bedorven. Zit er alcohol/glycerine bij in dan is het meestal houdbaar tot zo'n drie maanden.
Uhhh juni 2002, nou, die mag dus weg ;D
Door **Jillaroo**
#875595
dan kieper ik hem vanavond gewoon weg, Het was bedoeld om haar minder blafferig ( lees: aandacht vragen) tijdens het showen op de wereldshow 2002 in Amsterdam. het werkte prima, ze blafte totaal niet, lette puur op mij en werd BOB van de 25 kelpies!

maar ik kieper het wel weg, dat risico ga ik niet nemen...  :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#875653
**Jillaroo** schreef: dan kieper ik hem vanavond gewoon weg, Het was bedoeld om haar minder blafferig ( lees: aandacht vragen) tijdens het showen op de wereldshow 2002 in Amsterdam. het werkte prima, ze blafte totaal niet, lette puur op mij en werd BOB van de 25 kelpies!

maar ik kieper het wel weg, dat risico ga ik niet nemen... :)
Staat erop wat erin zit, want dan zou je zo een nieuw flesje kunnen laten maken.
Door **Jillaroo**
#876550
Ja maar dit zal echt van haar de allerlaatste show zijn, ik kon geen oppas krijgen en in belgie mogen geen "vreemde" honden mee naar binnen.

Ik gok het er op dat ze nu maar eens een keertje haar tettertje dicht houdt...
Door Eef+Stippels
#884327
Beetje late reactie :-[ maar ik zou wel even opschrijven wat er in zit voordat je het flesje wegkiepert. Als je het in de toekomst dan nog nodig zou hebben, kun je nakijken wat erin zat.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door