Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door cindy b
#875054
hallo;ik ben cindy en dit is de eerste keer dat ik op jullie site zit .ik hoop dan ook dat jullie mij wat kunnen helpen.ons hondje bobby is 14 jaar en is een kruissing van een pincher en een windhondje.30 september heeft hij zijn maatje joshi verloren die bijna 18 jaar was.sindsdien is zijn eetlust erg vermindert.bovenop hebben we nu de uitslag van zijn bloedtest en daaruit blijkt dat zijn nierwaarden te hoog zijn.dierenarts stelt blik voor van merk science plan maar dat ziet onze bobby niet zitten.heb dan begonnen met merken die jullie noemden maar dat is ook niets.mag ik hem bv hesp,charcuterie,corned beef geven want dat eet hij naturlijk wel!gebakken patatjes en friet vind hij ook lekker.heb nu een zak diepvrieseten van colruyt gekocht dat zou hij ook nog eens eten,maar daar zit charcuterie inen ruikt erg gekruid.wat zou hij van ruweeiwitten mogen hebben?dit is zijn uitslag,hopelijk geraak je er aan uit.   


       ureum      14.4             normaal  2.00-6.70
        creatinine    104.31      normaal  50+1/kg gewicht
         ureum/creatinine     138.45
          totale eiwitten   65.0      normaal    58.0-75.0
          kalium   5.60     normaal    4.60-5.40

alvast bedankt voor jullie tijd om dit eens door te nemen.grtjs  cindy.
Laatst gewijzigd door cindy b op wo 05 dec 2007, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#875064
cindy  b schreef: hallo;ik ben cindy en dit is de eerste keer dat ik op jullie site zit .ik hoop dan ook dat jullie mij wat kunnen helpen.ons hondje bobby is 14 jaar en is een kruissing van een pincher en een windhondje.30 september heeft hij zijn maatje joshi verloren die bijna 18 jaar was.sindsdien is zijn eetlust erg vermindert.bovenop hebben we nu de uitslag van zijn bloedtest en daaruit blijkt dat zijn nierwaarden te hoog zijn.dierenarts stelt blik voor van merk science plan maar dat ziet onze bobby niet zitten.heb dan begonnen met merken die jullie noemden maar dat is ook niets.mag ik hem bv hesp,charcuterie,corned beef geven want dat eet hij naturlijk wel!gebakken patatjes en friet vind hij ook lekker.heb nu een zak diepvrieseten van colruyt gekocht dat zou hij ook nog eens eten,maar daar zit charcuterie inen ruikt erg gekruid.wat zou hij van ruweeiwitten mogen hebben?dit is zijn uitslag,hopelijk geraak je er aan uit.   


       ureum      14.4             normaal  2.00-6.70
        creatinine    104.31      normaal  50+1/kg gewicht
         ureum/creatinine     138.45
          totale eiwitten   65.0      normaal    58.0-75.0
          kalium   5.60     normaal    4.60-5.40

alvast bedankt voor jullie tijd om dit eens door te nemen.grtjs  cindy.
Wat was er precies "niks" aan? want, tja, met alle respect, de spullen die jij noemt die hij wel wil eten zijn nou niet echt de gezondste dingen te noemen en al dat het enige is wat hij wil eten en jij accepteerd at. so be it. Een andere oplossing dan compleet vers diepvriesvoer of BARF zul je hier niet vinden.
Door roefus
#875221
Ik denk dat vooral gebakken patatjes goed zijn...en cornedbeef...lekker met wat zout erin.  8)
Als je serieus bent...lees dan één keer de bieb door, slechts een paar topics.
Maar je honden worden redelijk oud, dus ik denk dat je wel beter weet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door