Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door poesiemauw
#87052
als ik mn katten yoghurt geef (voor de probiotics),wat voor yoghurt moet dat dan zijn?(volle/mager/biogarde).
Door ~anna~
#87419
Vifit nam ik zelf altijd voor dat doel naturel, yogurt of drink, dus dat geef ik ook aan mijn huisdieren.
Door laura
#87420
Zo doe ik dat ook. Ik eet magere yoghurt, dus de hond ook.....
In volle yoghurt zit vast veel meer, maar ja, magere staat er...
Door ~anna~
#87451
laura schreef: Zo doe ik dat ook. Ik eet magere yoghurt, dus de hond ook.....
In volle yoghurt zit vast veel meer, maar ja, magere staat er...
Als je een verkoudheid,griepje heb gehad dan even 3 weken lang om de dag een portie Vifit en je weerstand van je darmen krijgen een goeie oppepper.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#87497
Als je katten pens lusten zit daar al volop probiotics in ,maar als ze gewoon gezond zijn en vers eten is de darmflora al in uitmuntende staat.Bij een AB kuur zou je dan wat probiotics extra kunnen geven om de darmflora weer snel op peil te hebben.
Door Lizzy
#88643
poesiemauw schreef: als ik mn katten yoghurt geef (voor de probiotics),wat voor yoghurt moet dat dan zijn?(volle/mager/biogarde).
Als je je kat yoghurt voor de probiotics wil geven, dan moet je zoeken naar de yoghurt waar dat ook echt in zit. Ik denk dat katten volle yoghurt overigens het smakelijkst vinden. De biologische yoghurt van Albert Heijn bevat in ieder geval probiotica.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door