Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anthraciet
#873285
Ik zie bij veel menu's staan dat er visolie gebruikt wordt, maar ik heb geen idee waar ik dat zou kunnen halen. Iemand tips c.q. alternatieven?
Door jantjehermien
#873286
Bij de Hema.Zelf gebruik ik zalmolie.Die kun je bij de dierenwinkel of trimsalon kopen.
Door Anthraciet
#873301
jantjehermien schreef: Bij de Hema.Zelf gebruik ik zalmolie.Die kun je bij de dierenwinkel of trimsalon kopen.

Bij de Hema? :o
En op welke afdeling moet ik dat dan zoeken?
Ik heb eigenlijk ook nog nooit zalmolie in een dierenwinkel gezien... al heb ik er natuurlijk ook nog niet heel bewust op gelet :)

Een Tuinen zou ik in mijn omgeving niet weten te vinden, bovendien kom ik weinig 'in de stad', dus dat zal lastig worden.
Het was mooi geweest als het gewoon in een supermarkt o.i.d. verkrijgbaar zou zijn, maar behalve olijfolie en zonnebloemolie kom ik daar niets tegen :-\
Gebruikersavatar
Door Dian
#873304
Anthraciet schreef:
Bij de Hema? :o
En op welke afdeling moet ik dat dan zoeken?
Ik heb eigenlijk ook nog nooit zalmolie in een dierenwinkel gezien... al heb ik er natuurlijk ook nog niet heel bewust op gelet :)

Een Tuinen zou ik in mijn omgeving niet weten te vinden, bovendien kom ik weinig 'in de stad', dus dat zal lastig worden.
Het was mooi geweest als het gewoon in een supermarkt o.i.d. verkrijgbaar zou zijn, maar behalve olijfolie en zonnebloemolie kom ik daar niets tegen :-\
AH verkoopt ook supplementen. Ik heb visoliecapsules van het eigen merk van albert hein.
Door - pien -
#873305
Bij de hema staat het bij de supplementen, bij de cosmetica in de buurt  ;)
Door Anthraciet
#873319
Owwwwwww *Blond moment* ::)
En ik maar denken dat ik naar een fles olie moet zoeken.... maar het zijn capsules! ;D

Ga ik binnenkort even op andere afdelingen kijken ::)
Door cindy b
#875063
Anthraciet schreef: Ik zie bij veel menu's staan dat er visolie gebruikt wordt, maar ik heb geen idee waar ik dat zou kunnen halen. Iemand tips c.q. alternatieven?
geloof dat ze in het kruidvat capsulles van visolie hebben 
Door Anthraciet
#875078
Ik ben toevallig net bij het Kruidvat geweest en heb er zowaar aan gedacht ze daar te halen *is trots op zichzelf* ;D

Hoe vaak geven jullie dat trouwens? En geef je dan gewoon de capsule of maak je het open en doe je het door het eten?
Door roefus
#875224
Eerder prikte ik ze door met een speld, en kneep de inhoud over het eten.
Tegenwoordig geef ik ze 's avonds in een stukkie worst.
Hop-slik-weg.

Ik geef er wat van, omdat mijn honden geen fanatieke viseters zijn.
Ze krijgen ook vis, gegrild, gestoomd, uit blik...en soms rauw gemalen...maar dat is niet 'n hele maaltijd.
Dus geef ik wekelijks een paar capsules.
Door Anthraciet
#875228
Ik heb daarnet per hond een capsule doormidden geknipt boven het eten in hun bak ::)
Dat ging beter dan ik verwachtte haha

Ze hebben niet geklaagd dat het geitenvlees naar vis smaakte, dus ik denk dat ik het zo maar blijf doen ;D
Door roefus
#875230
Anthraciet schreef: Ik heb daarnet per hond een capsule doormidden geknipt boven het eten in hun bak ::)
Dat ging beter dan ik verwachtte haha

Ze hebben niet geklaagd dat het geitenvlees naar vis smaakte, dus ik denk dat ik het zo maar blijf doen ;D
Ja...ze krijgen het binnen.
Als ze het prima vinden, is dat jouw manier  ;) :D
Met doorknippen wél blijven opletten....ik had het 'n keer over mijn shirt...risicootje.... ;D
Door Anthraciet
#875231
Ie gèt! :o
Als ik rook hoe sterk de geur was, zal je daar erg blij mee geweest zijn ;D
Door roefus
#875233
Anthraciet schreef: Ie gèt! :o
Als ik rook hoe sterk de geur was, zal je daar erg blij mee geweest zijn ;D
Ja...was ook heel blij...en het overkwam me niet EEN keer.  :D :D :D
Je stinkt inderdaad de kamer door, bah...begreep toen ook dat Roef het liever NIET had over zijn vlees en dat ik zijn maaltijd bedierf, hahaha.
Maar goh, anderen vinden het weer lekker...Lara eet die capsules zo uit mijn hand, of als er één gevallen is.


Dus tsja...honden hè??  ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#875251
Anthraciet schreef: Owwwwwww *Blond moment* ::)
En ik maar denken dat ik naar een fles olie moet zoeken.... maar het zijn capsules! ;D

Ga ik binnenkort even op andere afdelingen kijken ::)
zo blond is dat niet; je kan ook visolie in een fles kopen, bv bij http://www.dursydog.nl  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door