Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Staftime
#872026
Het staat ergens op het forum, want ik heb het ergens gelezen.
Maar ik kan het dus echt niet meer terugvinden.....

Als ik cb laat thuisbezorgen, wat is dan de prijs per kg voor 100kg?
Ik wil geen verkooppunt worden, de inkoopprijs voor een verkooppunt weet ik. Maar is die voor iemand die voor zichzelf bestelt het zelfde of duurder?
Door evenstar
#872053
IK ben daar ook benieuwd naar of is het geheim  :) Ik ga binnenkort maar eens opvragen aan welke voorwaarden je moet voldoen om rechtstreeks een bestelling te doen bij CB.
Ik kan je wel een prijslijst geven van v/d Meer en van Smuldier of De Graaf petfood .
Door evenstar
#872055
[quote="evenstar"]
IK ben daar ook benieuwd naar of is het geheim  :) Ik ga binnenkort maar eens opvragen aan welke voorwaarden je moet voldoen om rechtstreeks een bestelling te doen bij CB.
Ik kan je wel een prijslijst geven van v/d Meer en van Smuldier of De Graaf petfood .

[/quote]

Dank je en hoeveel moet je minimaal afnemen
Door keetje
#872061
[quote="evenstar"]
Dank je en hoeveel moet je minimaal afnemen
[/quote]

Ik woon dus in Ermelo en als ik wil kan ik iedere dag een rolletje halen bij Carnibest. Maar het is dus wel zo, hoe meer je koopt, hoe 'voordeliger' het gaat worden!
Ik haal nu 100 kilootjes tegelijk, maar volgens mij brengen ze vanaf 100 kilo gratis thuis. Al weet ik niet of dat ook buiten de regio is.
Door Cindy de Wolf
#872367
[quote="Staftime"]
Het thuis bezorgen kost volgens mij 10 euro.
Maar als ik het goed begrijp betaal ik dan 2.40 per kg als ik meteen 100kg bestel?
[/quote]

Het bezorgen is volgens mij gratis of gratis boven de 200kg dat weet ik niet zeker meer. De prijs is idd correct. Als je dit wilt raad ik je wel aan om voor eind december te bestellen want per 1 januari 2008 gaan de prijzen opmhoog. Hoeveel is nog niet bekend gemaakt maar als de vorige verhoging een graadmeter is mag je zeker rekenen op 0.10 - 0.15 per kg. En dat tikt toch aardig aan.
Door Cindy de Wolf
#872441
[quote="evenstar"]
Ook de btw wordt 20% dat betekend dat alle compleet voeders allemaal omhoog gaan in prijs
[/quote]

Dat is er nog niet definitief doorheen. Dat zei ik namelijk van de week ook bij de Graaf en hij zei dat dit helemaal nog niet zeker is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door