Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senna-husky
#868918
sinds ik nu kvv en een beetje barf probeer te voeren , wat al aardig lukt .lijkt het wel of senna haar drink bak niet meer aan raakt of in ieder geval heel weinig .ik denk eigelijk ook dat het normaal is omdat ze nu al genooeg vocht binnen krijgt inplaats van toen ze brokken kreeg . maar wil toch even een bevestiging :)
Door geer
#868922
Hier wordt eigenlijk vrijwel niet gedronken. Wat ze drinken drinken ze uit plassen of slootjes en de waterbak staat hier eigenlijk te verstoffen.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#868924
Ja dat is heel normaal. Hier drinken ze nooit meer uit hun waterbak. Als ze al drinken is dat gewoon regenwater of slootwater.
Door pallas
#868925
Hier heeft de drinkwaterbak ook een kalkrand, hij wordt nauwelijks gebruikt. Tijdens de wandeling wordt er nog wel eens uit de sloot gelebberd, maar daar blijft het wel bij.

Ze hebben genoeg aan het vocht uit het vlees.
Door senna-husky
#868928
ja ik dacht al wel dat het normaal zou zijn maar nu weet ik het zeker  :) ;)
toch makkelijk deze site
Gebruikersavatar
Door pike
#868938
De drinkbak wordt hier nog steeds elke dag van vers water voorzien, maar dat wordt nauwelijks nog aangeraakt. Soms wil er nog wel eens een de tuin in  ??? je bent net uit geweest??? maar dan gaat ie buiten uit de vijver drinken  ::). En tijdens de wandelingen als ze het warm hebben drinken ze van sloot plas en vaart maar nu het weer kouder is geworden doen ze ook dat vrijwel niet meer.
Door Boefke
#868956
Hier ook geen kraanwater thuis, alleen geslobber uit sloten of plassen.
Door tt-tjes
#869008
Typisch, die van mij drinken dus wel, vooral na elke maaltijd. Ik wacht altijd een half uur voordat ik weer water in de bak doe, maar vooral Balou komt er altijd om zeuren dat hij wil drinken.
Door Laura2004
#869012
Kai van mij drinkt (bijna) alleen maar uit de sloot, maar Ziggy drinkt altijd redelijk veel na het eten en tussendoor ook best wat. Het valt mij op omdat Kai dit niet doet.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#869049
Tristan drinkt tijdens de ochtendwandeling in het bos uit elke plas die hij tegenkomt. Verder op de dag thuis bijna niet. Moyra drinkt op straat bijna nooit maar thuis in de tuin uit de waterbak wel.  :)

Binnen drinken ze dus vrij weinig.  ::)

maar ik geloof dat je al genoeg bevestiging had....  ;) :)
Door C@rine
#869076
Hier drinken ze het liefst uit de vijver, maar nu het kouder is en de buiten deur dicht word er binnen gedronken.
Door C@rine
#869079
Hier drinken ze ook het liefst uit de vijver.
Maar nu het kouder wordt en de deur dicht is, drinken ze binnen uit hun bak
Door jon
#869080
hier wordt bij warm weer vooral na het lopen uit de bak gedronken, en met mate na een maaltijd.
Door spickenstef
#869238
Hier drinkt spickel ook veel minder bij barf dan bij haar brok vroeger . Alleen drinkt ze nog eens als ze gedroogd vlees krijgt . Anders raakt ze haar bak water ook niet meer aan
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door