Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Staftime
#867991
Standaard na het eten, wrijft Julia met haar bek over haar deken heen.
Het lijkt of ze jeuk heeft, want ze schuurt echt met beide kanten van haar bek langs de 'vloer'.
Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Door Staftime
#868050
Julia doet het echt standaard.
Vegen jullie honden gewoon zachtjes hun bek, of oefenen ze er ook druk bij uit?
En is het dan maar heel even?
Want Julia doet het echt met kracht, en gaat daarbij ook met haar hele lichaam duwen. Ze zakt er ook bij door haar voorpoten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#868059
[quote="Staftime"]
Julia doet het echt standaard.
Vegen jullie honden gewoon zachtjes hun bek, of oefenen ze er ook druk bij uit?
En is het dan maar heel even?
Want Julia doet het echt met kracht, en gaat daarbij ook met haar hele lichaam duwen. Ze zakt er ook bij door haar voorpoten.
[/quote]

Als kleintje de rand van de keukentafel gebruikt dan schudt het hele zaakje heen en weer....dus ja...het wordt wel met kracht gedaan.
Gebruikersavatar
Door Dian
#868076
[quote="Staftime"]
Julia doet het echt standaard.
Vegen jullie honden gewoon zachtjes hun bek, of oefenen ze er ook druk bij uit?
En is het dan maar heel even?
Want Julia doet het echt met kracht, en gaat daarbij ook met haar hele lichaam duwen. Ze zakt er ook bij door haar voorpoten.
[/quote]

hier gaat het ook echt met kracht, door de voorpoten gebukt en echt schuiven over de vloer :)
Door Boefies
#868093
Hier heb ik er thuis nog zo een! Als ze lekker gegeten heeft schuurt ze haar bek en hoofd al rennend langs de bank! En soms met geluid erbij! ;D
Ik zie het als een compliment voor het eten!  :mbounce:
Door Laura2004
#868101
Hier doen beide honden dat heel fanatiek na het eten, ze doen het aan de bank, op het kleedje, tegen mijn schone broek 8) Ik heb het idee dat ze hun bek lekker afvegen en dat ze heel erg voldaan zijn, ze doen het bijna altijd na een flinke maaltijd.
Dus ik vermoed dat Julia geen jeuk heeft, maar dat ze lekker haar bek afveegt en dat ze heel voldaan is van de lekkere maaltijd ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door