Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door cylke
#867570
Joepie, hij eet eindelijk blikvoer!!

Jullie zullen nu denken: jakkes, blikvoer. Maar ik had gelezen: van blik naar kvv gaat makkelijker...

Dus: blikvoer kwam in huis, en na 3 dagen (met een beetje dwang  :() eet hij er van, en nu beseft hij dat het wel degelijk eetbaar is  ::)

Nu, als'k hem carnibest geef (ik heb Lamb&rice van Duck in huis, maar daar zit te veel pens in zeker??) een lepeltje mengen tss veel blikvoer? en zo langzaam (weekje lepeltje, dan meer bvb) opbouwen?
Door Femke
#867647
cylke schreef: Joepie, hij eet eindelijk blikvoer!!

Jullie zullen nu denken: jakkes, blikvoer. Maar ik had gelezen: van blik naar kvv gaat makkelijker...

Dus: blikvoer kwam in huis, en na 3 dagen (met een beetje dwang :() eet hij er van, en nu beseft hij dat het wel degelijk eetbaar is ::)

Nu, als'k hem carnibest geef (ik heb Lamb&rice van Duck in huis, maar daar zit te veel pens in zeker??) een lepeltje mengen tss veel blikvoer? en zo langzaam (weekje lepeltje, dan meer bvb) opbouwen?

gewoon volhouden, en idd langzaam beginnen met mengen, dan kom je er wel :D :D

Overigens lusten mij katten ook graag Light of Natuurvoer (hondenvarianten) van Carnibest, waar toch behoorlijk veel pens in zit

Barfplaats wordt gesponsord door