Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Staftime
#866552
Ik denk dat de appelazijn helpt.
Net de ph gemeten, en ineens is het gezakt naar 6.5!!!
Wat ben ik blij zeg, zo blij.

Gisteren is er een blaaspunctie bij haar gedaan, vrijdag krijg ik de uitslag van de kweek waarschijnlijk.
Er is ook een echo gemaakt, en er waren geen afwijkingen te zien.
Heel af en toe drupt ze nog wat binnen, maar dat is echt aanzienlijk minder geworden.
Door Staftime
#866932
macgirlie schreef: Goed nieuws...... maar ben wel nieuwsgierig naar de uitslag van de kweek.
Ja, ik ook!
Vanmorgen heeft ze weer urine gelekt, dus ik denk wel dat er een ontsteking zit.
Als dat niet het geval is, dan heeft ze toch een incontinentieprobleempje, maar daar kan ik wel mee leven.
Ik wil gewoon eerst alle eventuele gezondheidsproblemen uitsluiten voordat ik het zomaar op incontinentie ga gooien, wat mijn vorige da dus wel deed!
Die wilde haar al medicijnen gaan geven tegen incontinentie  >:(

Vanavond ga ik weer de ph testen, hopelijk is het dan nog steeds in orde.
Door Staftime
#867338
Laura2004 schreef: Is Julia nog intact?
Nee, ze is op 4 Juni dit jaar gecastreerd.
Ik weet dat castratie voor incontinentieproblemen kan zorgen.
Maar gezien de problemen met struviet en hoge ph wil ik eerst uitsluiten dat het een ontsteking is voor ik kan accepteren dat het alleen maar incontinentie is.
Ik ga altijd op mijn gevoel af, en de enkele keer dat ik dat niet deed, bleek achteraf altijd dat ik dat beter wel had kunnen doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door