Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MollyBella
#865873
naast kvv en af en toe wat losse stukken vlees en bot, geef ik ook graag wat om op te kauwen, namelijk runderluchtpijp, lamspens en bullepees en af een toe een oortje..

Nu las ik iets over lamspees, nu vroeg ik me af of dat het zelfde was als een bullepees (alleen dan van een ander dier natuurlijk) of dat het helemaal iets anders was...

Ik heb gegoogled maar kan er niets op vinden... Wie heeft voor mij het antwoord??
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#866191
gisteren ook nog  een bullepees gegeven en ik denk dat ik dat niet meer doet.
Iedere keer weer kan ik tussen hun tanden en kiezen slierten trekken!
wordt daar niet vrolijk van en heb weleens gelezen dat als je wat laat zitten dat behoorlijk kan gaan ontsteken.
Ook slikken de stinkers hier het laatste stuk in 1 ruk door, terwijl ze dat met ribben ed. niet doen.
ellen
Door jon
#866865
Voor ik barf gaf kreeg Lhaki zeer regelmatig een lams of bullepees. Mijn indruk was dat het allebei stinkt, dat Lhaki het heerlijk vindt en dat de lamspees wat makkelijker weggewerkt wordt. Ik geef het nu nog maar zelden, hij krijgt genoeg andere dingen om te kauwen.
Door Firenze
#868332
Mijn dames  ;) krijgen ook regelmatig bullepezen. De slierten eraan vinden ze heerlijk en ik krijg de indruk dat die als flosdraad werken. Prima toch!?

Als er weleens een draadje irritant blijft hangen, merk ik dat meteen; dan gaan ze lekker spastisch met hun poot zelf proberen om het eruit te halen.

Bullpezen zijn hier echt een traktatie!!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#868545
[quote="Firenze"]
Mijn dames  ;) krijgen ook regelmatig bullepezen. De slierten eraan vinden ze heerlijk en ik krijg de indruk dat die als flosdraad werken. Prima toch!?

Ja, prima als tandenstoker maar dan moet ze niet vast blijven zitten, niet echt een pretje om dat tussen tanden en kiezen vandaan te trekken.
En als je wat (onbedoeld) laat zitten kan het heel vervelend gaan ontsteken
ellen[/quote]
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door