Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door noby
#86542
Heb met een van mijn honden een zeer onaangenaam probleem >:( Hij laat namelijk hele vieze windjes. ik schaam me te pletter 8) mijn andere honden hebben er geen last van. Zou het toch door het voer kunnen komen. Ze krijgen brokken
Door Janet
#86543
Je geeft zelf aan dat je het antwoord al vermoedt :). Het zou me idd niet verbazen als het door het voer zou komen.
Door Ordell
#86584
Dat komt door de vele koolhydraten die in brokken zitten. Daar laten ze die scheten van. Dus of weggooien die zooi en vers vlees gaan voeren of een pallet Febreze inslaan.
Gebruikersavatar
Door chooky
#86586
hihi
Chooky deed dat ook toen ze nog brokken kreeg.
Soms was het zo erg dat ze dan zelf opstond en wegliep omdat de lucht niet te harden was ;D ;D ;D
Door Lizzy
#86593
Oh, die honden van mij konden scheten laten...! Het was gewoon niet mooi meer! Ze deden dat op alle soorten brokken (zie wat Ordell daarover zegt - klopt namelijk als een zwerende vinger). Sinds ze rauwe/verse voeding krijgen, winden ze niet meer (behalve als ik ze bloemkool voer ;D).

Verdiep je eens in verse kant-en-klaar voeding zoals AHV, Bandit, Bibi, Carnibest, Duck, Energique, Rodi en het zal allemaal goed komen! :D
Door Ollie
#86595
Nou, bij ons krijgen ze versvlees, maar hier kunnen ze er ook wat van hoor! :-X
Door ~anna~
#86596
Ollie schreef: Nou, bij ons krijgen ze versvlees, maar hier kunnen ze er ook wat van hoor! :-X
Mischien verwen je ze teveel :o ;D
Door Truus
#86599
Ja hoor, zeker weten komt het door die brokken!
Timo kon er ook wat van toen hij nog brokken kreeg.
Ook had hij een vieze adem :( en liet scheten.
Nu hij Versvlees krijgt, is het helemaal over. Ruikt niet meer uit z'n bek, laat geen scheetjes meer en z'n vacht ruikt anders...lekkerder.
Als ik jou was ging ik over op Versvlees.
Laatst gewijzigd door Truus op zo 25 apr 2004, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#86876
1 of 2 eetlepels yoghurt door de voer doen kan in vele gevallen 'n oplossing wezen.... ;D

ooops ik zie dat het over brokkenvoer gaat..
ik doe de yogurt er door in de groentemix/versevleesbot voer die ze s'avonds eten.

ik heb geen idee of het helpt wanneer je het door brokken roert,of anders misschien gewoon 'n paar lepels geven :-\
Laatst gewijzigd door mahuni op zo 25 apr 2004, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door obicham
#87119
moet je ze eens strottehoofd voeren dan gaan ze ook behoorlijke geurtjes produceren :-)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door