Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door anneke62
#865095
Kan je die eigenlijk geven? Daar heb ik tot nu toe geloof ik nog niets over gelezen. Ik ga dan uit van grote garnalen met schaal en al natuurlijk. Ben benieuwd!
Door roefus
#865099
Heb ik nog nooit gedaan.
Wel zonder schaal, dan gaf ik aan Sjors altijd wat...die dat heerlijk vond.
Roef vindt het niks...ik denk eigenlijk dat Lara het best wel lekker zou vinden (dat wordt een klein schrokkertje  :D).
Maar nee, met schaal heb ik geen ervaring.
Maar volgens mij mag je dat best geven.
Gebruikersavatar
Door pike
#865100
Je kunt die dacht ik wel geven. Maar net als dat sommige mensen er niet tegen kunnen kan dat bij honden ook het geval zijn.
Maar IK zou ze liever zelf opeten :D
Door Laura2004
#865105
Ik heb het weleens gegeven, maar het werd net zo snel weer uitgekotst door beide honden :P
En de hond van mijn moeder heeft een keer een kilo gebakken garnalen (die mijn vader had voorgebakken voor de paella die hij voor zijn leerlingen had gemaakt) opgegeten en die hebben we nooit meer teruggezien 8) Dus het kan ook goed vallen :D
Ik vind het alleen wel heel duur om aan je honden te geven :o
Laatst gewijzigd door Laura2004 op ma 19 nov 2007, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#865110
Laura2004 schreef: Ik heb het weleens gegeten, maar het werd net zo snel weer uitgekotst door beide honden :P
En de hond van mijn moeder heeft een keer een kilo gebakken garnalen (die mijn vader had voorgebakken voor de paella die hij voor zijn leerlingen had gemaakt) opgegeten en die hebben we nooit meer teruggezien 8) Dus het kan ook goed vallen :D
Ik vind het alleen wel heel duur om aan je honden te geven :o
Een kilo is inderdaad wel heel duur  :D :D :D
Maar goh, ik ken mensen die jaarlijks op vakantie garnaaltjes vangen voor op hun toastje..en dan gaan er ook 'n paar naar de hond.
En die vindt dat lekker.
Maar ik weet dus niet of ze die eerst pelden... ::)
Door Laura2004
#865112
Ik heb mijn stukje gecorrigeerd, jij hebt het oude geqoute waar staat dat ik ze weleens heb gegeten, dat is ook wel zo, maar dat bedoelde ik niet.
Ach ja, je hebt gewoon luxe hondjes. Mijn ouders eten veel zeevruchten en hun hond eet eigenlijk altijd mee naast haar luxe barfmaaltijden!
Door tieneke
#865116
Hier krijgen ze soms wat garnaaltjes of mosselen maar het meeste eten we toch echt zelf op  :P
Door Laura2004
#865119
tieneke schreef: Hier krijgen ze soms wat garnaaltjes of mosselen maar het meeste eten we toch echt zelf op  :P
Lijkt me een beter plan ja 8) Maar ik moet toegeven dat als ik het kon betalen ik er ook geen moeite mee zou hebben om het aan de honden te geven ::)
Door tieneke
#865131
Laura2004 schreef: Lijkt me een beter plan ja 8) Maar ik moet toegeven dat als ik het kon betalen ik er ook geen moeite mee zou hebben om het aan de honden te geven ::)
Ik heb het dan ook over wat gekookte mossels of garnaaltjes,gewoon voor de lekker al vraag ik me af of ze het wel proeven?  ;D
Door Laura2004
#865133
tieneke schreef: Ik heb het dan ook over wat gekookte mossels of garnaaltjes,gewoon voor de lekker al vraag ik me af of ze het wel proeven?  ;D
Waarschijnljk niet, maar het gaat om het idee :D
Door tieneke
#865135
Laura2004 schreef: Waarschijnljk niet, maar het gaat om het idee :D
Het zijn en blijven 2 hongerige wilde zwijnen  ::) :-X
Gebruikersavatar
Door pike
#865152
tieneke schreef: Ik heb het dan ook over wat gekookte mossels of garnaaltjes,gewoon voor de lekker al vraag ik me af of ze het wel proeven?  ;D
tieneke schreef: Het zijn en blijven 2 hongerige wilde zwijnen ::) :-X
nou ja, vind je he gek als ze maar "wat gekookte mossels of garnaaltjes,gewoon voor de lekker " krijgen  ::)
Door tieneke
#865168
pike schreef: nou ja, vind je he gek als ze maar "wat gekookte mossels of garnaaltjes,gewoon voor de lekker " krijgen  ::)
Ligt waarschijnlijk aan de maat  ::) ;D
Door roefus
#865173
Ik weet zéker dat Lara elk garnaaltje proeft, zoals elk 'gevallen' spekje, elk stukje kaas enzovoorts  ::) :P :D :D :D
Door roefus
#865176
Laura2004 schreef: Lijkt me een beter plan ja 8) Maar ik moet toegeven dat als ik het kon betalen ik er ook geen moeite mee zou hebben om het aan de honden te geven ::)
Ach joh...zelfs als je het kunt betalen, kun je je afvragen waarom.
Een keer voor 'het lekkere' is leuk, maar ik geloof niet dat het nou zoveel toegevoegde waarde heeft.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door