Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Red_Hunter
#864642
Hallo,

Terwijl ik boven even met de was bezig was, heeft mijn hond een zak drop van 250 gr leeg gegeten >:(. Kan dit kwaad.
Van chocolade weet ik het maar van drop????

Groetjes Trudie
Laatst gewijzigd door Red_Hunter op ma 19 nov 2007, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#864680
Kan volgens mij weining kwaad. Drop stopt wel, dus dat is iets waar je rekening mee moet houden en afhankelijk van het soort drop kunnen ze er nogal vele van gaan drinken. Misselijk worden en uitkotsen kan natuurlijk ook. En oh ja.... morgen zwarte drollen ;D
#864685
Als het bij zwarte drollen blijft maakt het mij niet uit ;D ;D ;D

Alleen had ik voor mezelf een zakje gekocht ( had ik verdiend vond ik 8)) en nu heb ik niets meer :'( :'(
Ik kon er nog net een paar redden.

Ik hou hem wel in de gaten, hij ligt nu heerlijk te slapen >:( >:(

Groetjes Trudie
Door Boefke
#864838
Red_Hunter schreef: Als het bij zwarte drollen blijft maakt het mij niet uit ;D ;D ;D

Alleen had ik voor mezelf een zakje gekocht ( had ik verdiend vond ik 8)) en nu heb ik niets meer :'( :'(
Ik kon er nog net een paar redden.

Ik hou hem wel in de gaten, hij ligt nu heerlijk te slapen >:( >:(

Groetjes Trudie
Ik zie dit helemaal voor me ;D
#865250
Het water drinken valt me nog mee, maar ik heb nooit echt zoute drop, hou ik zelf niet van.
Vanmorgen nog niet gepoept, dus waarschijnlijk ook geen diarree.
Vanmiddag is het de beurt van mijn vriend om de honden uit te laten, dus ik bel hem nog wel op hoe het gegaan is.

Groetjes Trudie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door