Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mirjam_dc
#862943
Persoonlijk zou ik me er niet heel veel zorgen om maken, denk dat het wel verteerd wordt. Puur en alleen gebaseerd op hoe snel een bananenschil buiten verdwijnt. Maar je krijgt vast ook nog deskundige(re) reacties. Raar beest hoor, wat 'ie lekker vindt ;)
Even zoeken levert trouwens dit topic op en ik heb het niet helemaal doorgelezen maar het bevestigt mijn vermoedens geloof ik wel http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 41.45.html

succes!
Mirjam
Door lidija
#862951
Thanx lees net het topic van lizzy over de bananenschil bij Linga. Neem aan dat het wel verteert.

Het zijn net varkentjes hier... ze lusten van alles kennelijk ;) maar een banaan met schil en al :o

groet lydia
Door lidija
#863050
Hij ziet er nog erg vrolijk uit  :) dus zal wel goed gaan.
Bane was een beetje te dik daarom is hij op dieet maar(denk dat ik toch wat meer moet gaan voeren) ;) want fruit en groente luste hij eerst niet nu gaat alles erin.....met schil en al ;D

Was inderdaad wel geschrokken maar ga nu maar van het goede uit, laat jullie wel weten of ik morgen wat zie :o
Door Linneke
#863065
Maak je maar geen zorgen over de bananenschil. Ik weet dat je dit ook probleemloos aan cavia's mag voeren (mits erg goed schoongewassen i.v.m. pesticide). Dus dan neem ik idd aan dat een enkele keer bij een hond geen probleem moet zijn.
Door lidija
#863220
Helaas was deze niet gewassen en het prijsstickertje zat er ook nog op  ;D deze banaan was vakkundig gestolen uit de fruitschaal.
Door conleeuw
#863359
Hitam schreef: Bananenschillen zijn een huismiddel tegen diarree bij paarden. Nooit geprobeerd hoor, heb ik gehoord.
hee, dat is een leuke, ik ga eens zoeken wat ik daarover kan vinden, wie week is het een keer te proberen indien het zich voordoet ;) zo blijkt ook koffie een middel tegen koliek te zijn...... hoorden ik toen ik bij de dierentuin werkt, ze hebben ooit als noodoplossing een olifant een paar liter koffie toegediend tegen koliek, helaas heeft het niet kunnen baten, olifant is toen alsnog overleden...... dus of het echt wat is durf ik niet te zeggen :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door