Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
#862370
Joris wordt gecastreerd. Met enorm veel twijfels en met pijn in het hart gaan we toch de knoop doorhakken. Hij heeft teveel last van zijn hormonen met gevolg een vergrote prostaat en problemen met plassen. De afspraak is gemaakt en we gaan er ook niet op terugkomen. Hopelijk is het voor hem de oplossing voor een zorgeloze rest van zijn leven.

Dit is voorbij:

Afbeelding
Door tt-tjes
#862391
Jammer dat er geen andere oplossing is voor Joris, maar ja, gierende hormonen door zijn lijf met alle problemen van dien is ook niet alles.

Wel jammer hoor, hij is een knappe vent.
Door Fynn
#862606
Hoi Erna

Jammer want het is een mooie reu die misschien wel voor prachtige nakomelingen gezorgd zou hebben.
Maar al die klachten die hij heeft van zijn hormonen is ook niet mis.
Kan me de stap wel voorstellen.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door henneke
#862614
moeilijk hoor meis , heb je een mooie hond moet je hem om deze reden laten castreren zo jammer !
sterkte met het kereltje vandaag  :-*
Door Laura2004
#862690
Laura2004 schreef: Sterkte ermee, ik hoop dat het het gewenste effect heeft ;) Wanneer moet hij onder het mes?
Het staat in de titel :-[ Succes vandaag ;)
Door Decibels
#862695
Sterkte vandaag....!

Hoe oud is Joris? meestal zie je dit soort (prostaat) problemen bij wat oudere reuen.
Door Ine
#862700
Pffffff, dat zal veel praten vooraf zijn geweest :-\
Ik hoop, dat het voor jullie het gewenste resultaat gaat geven. Voor zijn gezondheid in ieder geval, maar ook voor de rest.
Ik duim er heel hard voor, want het is en blijft een kanjer, die Joris :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door