Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#85282
Hoi Lizzy,

Ik weet dat jij parelhoen aan de honden geeft.
Hoe doe je dat??? In zijn geheel of gemalen.
Ik vond dat de botten zo hard waren op bepaalde delen en ik durfde het niet aan om ze zo te geven, dusheb ik ze gemalen en dat ging prima.

groetjes, alma
Door An
#85346
Ik geef ook wel is parelhoen. Ik geef het gewoon in zijn geheel! Ik ga ervanuit dat ene hond dat in de natuur ook zo eet ;)
Door Lizzy
#85901
Hoi Alma, ja, ik geef ze heel. Tenminste, in drie delen. Een parelhoen is hier genoeg voor drie honden. Ik heb nooit gemerkt dat ze de botten niet goed verteerd zouden hebben... ze eten ze met klauwen en al.... :o
Door Lizzy
#86241
De parelhoen-klauwen zijn Whoofer vandaag overigens NIET goed bevallen! Wij liepen in het park en Whoofer zat in haar car. Ineens hoorde ik kots-geluiden en ik kon nog NET op tijd het klepje van de car open gooien en Whoofer barfte er een parelhoen-klauw uit zeg! Ja, en wat doe je dan? (om zaterdagse wandelaars niet te erg te laten schrikken van een klauw op het voetpad?):

Kuiltje graven, klauw erin, kuiltje dichtgooien.

Brutus heeft de klauw overigens wel binnen gehouden, maar ik haal de klauw er voortaan toch weer af hoor!
Door casangio
#86401
:D :D :D

Hoi Lizzy

Inderdaad over barfen gesproken.!!! :D :D
Ik had hiervoor billen gekocht en die hebben ze ook zo opgegeten. Volgende keer geef ik ze ook eens zo.
Wat ik in de diepvries heb liggen zijn van die giga parelhoenen, dus vandaar!!!



groetjes, alma
Door casangio
#86403
:D :D :D

Hoi Lizzy

Inderdaad over barfen gesproken.!!! :D :D
Ik had hiervoor billen gekocht en die hebben ze ook zo opgegeten. Volgende keer geef ik ze ook eens zo.
Wat ik in de diepvries heb liggen zijn van die giga parelhoenen, dus vandaar!!!



groetjes, alma
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door