Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jolly
#8619
Ja MENSEN, eindelijk jootje is aan haar KK1 cursus begonnen, voor diegenen die dat niet weten kk1=kynologische kennis deel 1.

Maar nu meteen de eerste les kregen we het over nutrienten en vroeg meneer DA wat iedereen voerde.
iedereen dus brokken en jootje in der uppie van de 32 man cursisten dus vers vlees. Nou zei hij dan ben jij de pineut vandaag. Dus ik dacht nou hij gaat vragen wat ik dan doe enzo, nee hij is dus ANTI-VLEES . En dat terwijl hij darvoor net verkondigde dat een hond een VLEES eter is. Ook het all meat syndroom bleef hij maar herhalen en wat voor erge dingen dat met je hond kan doen enzo. blablavlabla Ik werd op een gegeven moment best een beetje pist omdat hij totaal niet eens wilde weten hoe en wat.

Dus help mij a.u.b. alleen aan de info, zodat ik hem kan laten zien volgende week dat het niet zomaar iets is.
Ik ga van het weekend de hele barfplaats leeg printen. Ook ben ik driftig op zoek naar DA'S die wel voor vers vlees voeding zijn, want hij zei dat die niet bestonden, nou ja zeg  >:(

Dus helllppppppppp mij.
Door qyan
#8620
ga ff naar de site van bibi en zoek het verkooppuunt in den haag, dat is een da om te beginnen.
is anti-brok 8) ::)
ook mijn da is voor vers, dus dat ze niet bestaan is bullshit.
ze willen dat ze niet bestaan.
print idd heel barfplaats leeg, niet alleen met de info, maar ook alle ervaringen. ;D
heb je genoeg potjes inkt??? ;D
sla die van qyan maar over, anders zegt ie, zie je dat honden ziek worden van vers en problemen niet verdwijnen ;)
idd een spandoek meenemen met www.barfplaats.nl
en dan iets in de zin van: de hondjes lusten het graag rauw ofzo
en als dat niet helpt dan regel je toch gewoon iedereen van barfplaats om een ste komen vertellen over de vleeservaringen, lizzy misschien en paul ;D ;D ;D
komt helemaal goed 8)
Door oebaya
#8623
Van die dierenarts zou ik zeggen: Laten l*llen en gewoon doen waar jij voor jouw hond in geloofd. Je wil toch KK1 halen, nou ik heb het niet gedaan, maar je zal nog wel meer onzin horen. Gewoon uitzitten, examen doen en dan kan je door naar KK2 om nog meer onzin te horen. Maar kan je het wat schelen? Gaat toch om het papiertje.
Succes in elk geval, want het is niet makkelijk.
Door sylvia
#8624
Lieve Jol,ik had je dit nieuwtje allang kunnen vertellen want dat was al zo toen er nog geen eens KK1 was (was toen nog AKK) Het beste wat je kunt doen is gewoon je verstand op nul zetten, leren wat er in het boekje staat en de antwoorden op je examen geven die je daar leert als zijnde waar,en slagen voor je examen.Je kan daar een kruistocht gaan starten over voeding maar feit blijft dat je alleen met de antwoorden van die meneer gaat slagen,ongeacht dat het pure onzin is wat die antwoorden zeggen. Deze meneer is een afgevaardigde van een brokkenfabrikant,ga je toch niet echt geloven dat er iets is wat je mee kan nemen wat hem gaat laten zeggen dat vers beter is dan brokken.zelfs al zegt hij om van je af te zijn dat een bakje pens 1 x in de week wel goed is voor de hond,zit je nog dat de antwoorden op je examen niet anders zijn,die vinden brokjes namelijk toppie en vers gevaarlijk.normaal is in het land der blinden één oog koning in dit geval gaat het niet op dus doe een lappie voor je ene oog en leer die nonsens antwoorden en daarna kun je je kennis wel eens aan een ander kwijt.

Succes trouwens,is goed te doen hoor die cursus.
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 29 aug 2003, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
#8625
Van die dierenarts zou ik zeggen: Laten l*llen en gewoon doen waar jij voor jouw hond in geloofd. Je wil toch KK1 halen, nou ik heb het niet gedaan, maar je zal nog wel meer onzin horen. Gewoon uitzitten, examen doen en dan kan je door naar KK2 om nog meer onzin te horen. Maar kan je het wat schelen? Gaat toch om het papiertje.
Succes in elk geval, want het is niet makkelijk.
ehhh hij is wel makkelijk hoor wat moeilijk is is die dingen leren die niet waar zijn ,dus dat je antwoorden in moet vullen die tegen alles indruisen wat je weet over goeie voeding.
voor de rest is het trouwens geen onzin maar vindt ik het minimale wat je moet weten over honden wil je er mee gaan fokken.(ik zelf vindt dat dat nog wel iets pittiger mag)

O ja Jol als ik je een raad mag geven maak een plak boek voor rassenkennis,vraag aan iedereen oude edities hondenwerelden en onze honden ,knip de foto's uit plak ze per ras groep en schrijf onder de foto,rasnaam,specifieke kenmerken,land van herkomst,nut,en indien nodig manier van werken.o ja en een stukje geschiedenis.
Door Jolly
#8626
ja ik denk dat dat idd ook maar het beste is, al baal ik als een stekker dat iedereen uit de cursus  mij nu als een debiel ziet, die haar hond dood wil hebben aan de "ALL MEAT SYNDROME" bullshit.
Ik wist ook wel van te voren dat het een gevaarlijk spel zou zijn, maar dat ik de enige was die vers vlees voerde dat had ik echt niet verwacht. 1 man, geeft zijn honden om de dag wel pens, dus het is een begin. Volgende week hebben we hem weer, de DA dan he, en ik zal me dus maar braaf  stil houden, ookal wil ik dat eiegnlijk niet, omdat hij de andere cursisten volgens mij echt bang heeft gemaakt met wat hij over dat ALL MEAT SYNDROME vertelde en dat maakt mj zo boos.

Maar goed dat is het gedeelte over voeding en ja zoals Nicolet ook al zegt, gewoon leren, jij weet al beter, maar de antwoorden van hem tellen en niet wat jj geeft. En aangezien ik wel van plan was dat papiertje te halen, houd ik me dus rustig, gisteravond zo pist dat ik pas rond 4 uur in slaap viel, omdat alles zo door me hoofd gonsde erg he.
Door Jolly
#8627

ehhh hij is wel makkelijk hoor wat moeilijk is is die dingen leren die niet waar zijn ,dus dat je antwoorden in moet vullen die tegen alles indruisen wat je weet over goeie voeding.
voor de rest is het trouwens geen onzin maar vindt ik het minimale wat je moet weten over honden wil je er mee gaan fokken.(ik zelf vindt dat dat nog wel iets pittiger mag)

O ja Jol als ik je een raad mag geven maak een plak boek voor rassenkennis,vraag aan iedereen oude edities hondenwerelden en onze honden ,knip de foto's uit plak ze per ras groep en schrijf onder de foto,rasnaam,specifieke kenmerken,land van herkomst,nut,en indien nodig manier van werken.o ja en een stukje geschiedenis.
Tip is mee genomen, oja weet iemand wanner er weer algemene shows zijn, dus niet van 1 ras, maar van meerdere (niet de mooiste hond van nederland, want daar zijn ook bastaarden/asbakjes bij)?
dan ga ik met mijn digi en kladboek oppad, maar foto schrijf ras meteen op dus foto 1= komondor ( dat is dus de opzet ofzo) en dan thuis en op internet zoeken naar de rasgroep/werkwijze bladiebaldiebla. enzo enzo
Door sylvia
#8628

Tip is mee genomen, oja weet iemand wanner er weer algemene shows zijn, dus niet van 1 ras, maar van meerdere (niet de mooiste hond van nederland, want daar zijn ook bastaarden/asbakjes bij)?
dan ga ik met mijn digi en kladboek oppad, maar foto schrijf ras meteen op dus foto 1= komondor ( dat is dus de opzet ofzo) en dan thuis en op internet zoeken naar de rasgroep/werkwijze bladiebaldiebla. enzo enzo
Aan komend weekend Rotterdam, Ik ga zondag  :D
Door sylvia
#8632

Nou, dan zien we mekaar daar vast wel! ;D
ja dat denk ik ook  ;D over 12 dagen moet ik naar belgie met bridget  ;D ;D ;D joepieeeeeeeeeeeeee
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door