Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door macgirlie
#860142
Wekenlang tegen aan gekeken om het ze te geven. Paardenkopvlees (was een experimentje), persoonlijk heb ik wat moeite met het opeten van paarden.
En de heren lusten het niet!
Nu kook ik het maar even in de kippenbouillon in de hoop dat ze het dan wel opeten. Zonde van het vlees en zonde van het paardje.
#860147
Hier moeten ze ook geen paardenvlees, ik had ooit zelfs paardenbiefstuk gekocht (het eten was op en blijkbaar had ik een gevulde portemonnee 8)) en dacht ze hier een groot plezier mee te doen en toen moesten ze het niet, zelfs niet nadat ik het in roomboter had gebakken :-[
#860193
Ik heb zelf paarden en mijn honden eten paard. Ze vinden het niet super maar ze eten het wel. De katten zijn er gek op vreemd genoeg, vooral op veulen.
Heel vroeger toen ik nog geen veggie was heb ik wel eens paardenvlees gegeten maar ik vond het niet te knagen  :-X
Door mirjam_dc
#860354
Duco hier vindt het ook helemaal niets. Als ik het kort aanbraad (in olijfolie) lust 'ie het wel. Ik heb nog wat in de vriezer liggen maar ga voorlopig niet bijbestellen. Maar voorkeur kan toch wel veranderen hier; eerst wilde hij ook geen haas en van de een op de andere dag gaat het erin als zoete koek. Geit eerst wel, toen niet, nu wordt het weer met veel smaak gegeten. Waarom de ene keer wel en de andere keer niet, gooi maar in m'n pet ik heb echt geen idee ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#860579
Hier lusten ze allebei paard. Zowel stooflappen van de supermarkt als het paardevlees van Herby. Ze hebben trouwens nog nooit gemutst met  spiervlees van welk zoogdier dan ook  8)
#860707
mijn dalmaatje lust het wel . Ze vind het zelfs heel lekker . aan haar reactie te zien een van de dingen die ze het lekkerst vind. En ik vind paard nu ook niet echt te pruimen maar pens vind ik ook niks voor mij dus eigenlijk kijk ik niet wat ik en zei eet ik hou onze voeding gescheiden
Door anneke62
#860830
Ik had voor Luca ook een zak paardenvlees meegenomen van de hondenshow in Bleiswijk. Dit was ingevroren en pas bij het ontdooien zag ik dat het van alles door elkaar was, dus spiervlees en orgaanvlees. Flintertjes en grotere stukken. Maar helaas: ook Luca eet het niet. Pas nadat ik het vandaag even in de magnetron iets aangegaard had heeft hij zijn bakkie leeggegeten!
Principieel heb ik net zo min bezwaar tegen paardenvlees als tegen andere vleessoorten (schattige hertjes, lammetjes, geitjes, kleine wollige konijntjes, grappige hazen, pluizige kuikentjes) ik vind het zelf wel een fijn idee dat door onze barfende honden ook het afvalvlees wordt genuttigd, wat anders waarschijnlijk in de vuilniscontainer zou belanden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door