Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door macho
#84710
zoals jullie weten hen ik sinds 2 weken een fr bullenpup erbij.

nu een vraagje.

als kyra in de bench of op de bank slaapt is ze zindelijk en dat kan 1 uur tot 5 uur zijn.

maar zodra ze gaat lopen plast ze om de haver klap en dan niet van die kleine plasjes maar best wel aardige.

ze drinkt water en het lijkt wel of het dan gelijk doorloopt.

wie weet wat dit kan zijn.

het is geen blaasontsteking omdat ik ze daar al op heb laten controleren bij de da.
Door oebaya
#84746
Zou ook even naar de nieren laten kijken. Honden met een nierprobleem drinken vaak veel en het loopt zo door ze heen.
Door Eidos
#85377
Heh wat vervelend voor kyra zeg !! Ik hoop dat je snel weet wat het is en kyra er snel vanaf is ! Knuffel voor kyra
Door macho
#85478
Eidos schreef: Heh wat vervelend voor kyra zeg !! Ik hoop dat je snel weet wat het is en kyra er snel vanaf is ! Knuffel voor kyra
ben vandaag met haar naar de da geweest, ze is helemaal gezond en dat plassen is stres plassen.
als ze stres heb dan plast ze niet helemaal uit dus enkele min. later moet ze weer.

bij de eerste baas heeft ze meer in de bench gezeten dan losgelopen en daar heeft ze een trauma van opgelopen.

ze weet ook helemaal niet wat aandacht is en kroelen daar moet ze helemaal niets van hebben.

dus we gaan weer proberen om er een leuke franse bull van te maken met heel veel aandacht en heel veel liefde.
Door Lupa
#85510
ik wil niet stressen hoor. maar je zei dat de hond een hele boel plast, dat moet ergens van komen, als het stres zou zijn dan zou het klein beetje zijn.
Ik zou het goed in de gaten houden.
mischin is het stress en daardoor gaat hij meer drinken, mischin waterbak weg halen een paar keer per dag?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#85687
Misschien weet Kyra nog niet dat het huis ook bij haar 'nest/hol' hoort? Vooral als ze bijna altijd in een bench heeft gezeten :'( (het arme beestje). Ik vind het heel goed van jou dat je haar een thuis geeft, en ik hoop voor je dat het overgaat. Aan de liefde en aandacht zal het niet liggen denk ik :). Heel veel succes, en een dikke knuffel voor Kyra :-*
Door macho
#86014
ze is nu al 3 dagen zindelijk, de achterdeur staat constant open dus als ze moet plassen gaat ze zelf naar de tuin.

zodra de achterdeur dicht is zie je dat ze zich niet op de gemak voelt.

maar we gaan ervoor en ik denk dat dit over een paar weken wel over is.
Door Ollie
#86023
Oh, ik lees dit nu pas! Agossie heel veel succes met Kyra, en met een beetje liefde en geduld gaat het vast allemaal goed komen! Geef haar ook maar een dikke knuffel van mij! :-*
Gebruikersavatar
Door Nitus
#86050
macho schreef: ze is nu al 3 dagen zindelijk, de achterdeur staat constant open dus als ze moet plassen gaat ze zelf naar de tuin.

zodra de achterdeur dicht is zie je dat ze zich niet op de gemak voelt.

maar we gaan ervoor en ik denk dat dit over een paar weken wel over is.

Nou dat is nog eens goed nieuws! :) Misschien is een katten/hondenluikje anders een optie? Toch wel sneu dat zo'n beestje in de stress schiet als de deur dicht is, wat zal dat diertje allemaal al aan nare dingen mee hebben gemaakt? Maar ik ben blij voor je dat het de goede kant uit gaat. :) Succes de komende tijd, maar als ik je berichtje zo lees dan gaat het volgens mij wel lukken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door