Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#855647
Vanmiddag naar de da geweest, maar die kan ook geen enkele reden ontdekken, waarom ze mankt.
Geen breuk of ontsteking, geen doornen in haar voetjes. Alles is normaal beweegbaar.
Ik ga nu een paar dagen metacam geven, om te kijken, of het dan minder wordt, dus of ze nu pijn heeft en met M dus niet.
Onverklaarbaar, maar zo'n zielig gezicht :-\
Oh ja, het is haar linker achterpoot.
#857429
Ine schreef: Nog niet goed :-\
En ze krijgt metacam?  wat nog meer? Eventueel ook Traumeel? Ik geef bij dat soort geintjes naast Traumeel (of de Trauma vetsem) altijd wobenzym bij, werkt in de meeste gevallen als een speer.
Door Ine
#857483
Angelique schreef: En ze krijgt metacam?  wat nog meer? Eventueel ook Traumeel? Ik geef bij dat soort geintjes naast Traumeel (of de Trauma vetsem) altijd wobenzym bij, werkt in de meeste gevallen als een speer.
Om heel eerlijk te zijn, ben ik pas vandaag met Metacam begonnen. Had gehoopt, dat het met rust over zou gaan/minder zou worden.
Ze heeft flinke schaafwonden vanaf haar knie naar de binnenkant van haar poot (net alsof ze enorme nagels erlangs heeft gekregen, krabbels dus). Ik vermoed, dat dat er ook mee te maken heeft. :-[
Vandaag heeft ze dus haar eerste hoge dosis gehad, morgen de helft en dit een paar dagen.

Wobenzym? Waar dient dat voor en waar koop ik dat?
#857490
Ine schreef: Wobenzym? Waar dient dat voor en waar koop ik dat?
Dat vraag ik me ook af. Misty is morgen ook al 2 weken kreupel. En wil ook niet lekker over. Wordt wel minder maar als ze dan weer los mag na 5 a7 dagen is het weer prijs. Ook die heb ik vandaag op de metacam gezet. :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door