Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#853770
Net uit het park en volgens mij heeft hij weer ergens zijn neus ingestoken waar dat niet verstandig was!!!
Op zijn neus zitten nu 3 giga bobbels!!
Het begon er met 1 en nu in 15min. zitten er al 3.
Ik mag eraan zitten en verder is alles normaal.
Zal wel een reactie op iets zijn.....
kan ik er iets opsmeren?, zal eigenlijk niet weten wat.................
Hoop niet dat er meer bijkomen.
ellen
Door Stef@nie
#853778
Maxi heeft het ook een keer gehad. In het begin leek ze er ook geen last van te hebben, maar later ging het gigantisch jeuken. Ik heb de DA gebeld en die adviseerde om het nog even aan te zien (het was 's avonds), klonk gewoon als een allergische reactie. De volgende dag was het niet echt verminderd. Sommige bulten waren verdwenen, maar er waren ook weer wat nieuwe bulten bij. Snel naar de DA en toen heeft ze een spuit gehad tegen allergische reactie. Was het zo over. Ik weet nou eigenlijk nooit echt waar het door gekomone is :-\ .
Door Jolly
#853779
waarom wil je hem eten geven? die link ontgaat mij een beetje

Ik zou ook toch een de da bellen, want als er in 15 minuten al 3 bobbels ontstaan is dat echt wel een heftige reactie op iets.
#853822
waarom wil je hem eten geven? die link ontgaat mij een beetje

ja, weet het eigenlijk ook niet.
Maar hij loopt nu te sporten door het huis heen en zijn broers uit te dagen
maak geen zieke indruk en jeuk heeft hij ook niet.]
Zijn niet meer bobbels bijgekomen...............
kijk het nog even aan.
Hij heeft weleens vaker, was toen 10 weken, ook zoiets gehad maar toen zwelde zijn hele koppie op, zelfs zijn ogen zaten toen dicht, hij kreeg toen ook een prikje tegen allergie.
maar zo erg is het nu niet.................
ellen
#853844
vanaalst schreef: O jasses ik weet het niet. Ik zou geloof ik toch de DA bellen.


Sorry :-[ het was niet mijn bedoeling je zenuwachtig te maken maar zaken die zomaar opkomen (als "kakken zonder douwen" zeg maar) vind ik altijd een beetje eng. Ik ben helemaal geen paniekzaaier maar persoonlijk zou ik het niet te lang aankijken.
Door anneke62
#857663
Do schreef: dit is Lupa een paar jaar geleden
van de ene op de andere dag
geen idee wat het was
binnen 2 dagen was het weer normaal
Ach, arme Lupa, dat ziet er heel zielig uit: een hondje met de bof!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door