Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#852913
Fjurdy loopt sinds zaterdag mank. Ik heb geen idee waardoor hij dit opgelopen heeft.

Wel heb ik gelezen dat een hond met een schildklierafwijking mank kan gaan lopen, dus morgen even bellen met Maarten Kappen. Misschien dat zijn dosering medicijnen wel te laag is.

Ik kan ook niet echt ontdekken of hij er pijn aan heeft. Hij geeft het in elk geval niet aan.

Ik heb salisprin in huis en ook duivelsklauw.

Wat zou ik hem eventueel kunnen geven??
Door Laura2004
#853252
Ik heb geen advies voor je, ik heb hier geen ervaring mee, ik hoop dat iemand een goed advies voor je heeft, in ieder geval sterkte en een  :-* voor Fjurdy!

Kan het niet zijn dat hij zijn pootje heeft bezeerd, dus een verkeerde beweging gemaakt oid? Of misschien heeft hij ergens in gestaan? Waarschijnlijk heb je dat al bekeken.
Door tieneke
#853257
Als hij geen pijn aangeeft zou ik met je Da overleggen en een paar dagen aankijken.
Bij twijfel zeker laten onderzoeken.
Door tt-tjes
#854103
Yep, heb ik ook, dan ga ik eerst eens dat proberen.

Het leek Maarten ook heel onwaarschijnlijk dat dit met zijn schildklierprobleem te maken had. Ik heb voor de zekerheid maar een afspraak gemaakt bij Maarten. Als het dan meevalt kan ik deze nog altijd af zeggen.
Door tt-tjes
#855091
Het gaat al beter met hem dan begin deze week. Ik heb hem maandag een capsule salisprin gegeven en nu een paar dagen Traumeel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door